anders e30 Skrevet Januar 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2015 Sikker bare jeg som er dårlig men skal man la tenningen stå på når jeg tar vekk kabelen eller skal tenningen stå på i 5 sek så av før man tar vekk kabelen? Mvh Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 7, 2015 Share Skrevet Januar 7, 2015 Det har variert hva jeg har fått til å funke fra gang til gang Noen ganger lar jeg tenning stå på mens jeg fjerner kabel, noen ganger ikke. Plutselig bare virker det anders e30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Januar 7, 2015 Share Skrevet Januar 7, 2015 Så tungvint for å resette oljen? Pleier bare å ta reset sia jeg. Hold venstre knappen på instrumentpanelet, ta inn nøkkelen og vri til pos. 1. Da vil det komme opp reset sia, trykk på venstre knappen på instrumentpanelet igjen og hold den til "reset" begynner å blinke. Da trykker du bare på samme knappen en gang til og den har resetta seg. Så skrur du av tenninga Håper det var det dere mente med reset olje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 7, 2015 Share Skrevet Januar 7, 2015 Det er for nyere BMW med OBD inne i bil Disse gamle her har ikke den funksjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Januar 7, 2015 Share Skrevet Januar 7, 2015 Åjaa, tenkte ikke på det! Har selv e38, derfor jeg tenkte det var sånn men jeg har jo faceliften. Da får jeg bare beklage;) Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 7, 2015 Share Skrevet Januar 7, 2015 Skjønte det, så du hadde 730d og da er det jo facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Januar 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2015 Må bytte tanken da den ikke holder på mer enn 15 liter. Noen som har gjort der før? Hvor lang tid tror dere det vil ta? Må jo ned med eksos, bakstilling. Kjip jobb men må gjøres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet Januar 7, 2015 Share Skrevet Januar 7, 2015 Jeg byttet tanken på en 728 e38 for et par år siden. Tok av eksos og mellomaksel bare mener jeg. Var ihvertfall gjort på en 3 timers tid. Kjedelig, men nokså enkel jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Januar 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2015 Så man må ikke ned med bakstilling? Da høres det mye lettere ut. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet Januar 8, 2015 Share Skrevet Januar 8, 2015 Jeg tok ikke ned bakstillingen ihvertfall, så er ikke så ille nei.. anders e30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Januar 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2015 Hvor kjøper folket skiver og klosser til e38? Er noe kast i skivene foran samt slitte bak så tenker å byte alt samt smøre oppsamtlige calipper. Bremse rør samt slanger er i bra stand heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 kjøpte på koed til min. blir gs neste gang. anders e30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Januar 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2015 Hvordan olje bruker folket på girkassen? Skal bytte olje til uka. Tror det er litt lite olje på den da den er litt treg på kikk downen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå