LK Skrevet Januar 7, 2015 Share Skrevet Januar 7, 2015 Skal oppgradere lysa på picupen min siden jeg kjører mye om natta på lite trafikkerte veier. Har fra før Hella Rallye3000 med 100w pærer,men vil ha bedre fjernlys. Tenkte først å bytte de til et sett med xenonlykter men så har jeg kikket endel på Ledlykter\bjelker. Jeg ser for meg å kun ha to skikkelige xenonlykter,eller kanskje en ledbjelke itillegg til lysa jeg har fra før. Noen som har erfaringer med hva jeg burde kjøpe? Tenkte kanskje å bruke oppimot 3-4000,- kr på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 7, 2015 Share Skrevet Januar 7, 2015 Jeg har 84cm brei led bjelke på ranger'n min. Lyser ikke no spesielt lenger enn org fjernlys. Men mye bredere. Kan faktisk se elgen utpå jordet lenge før den er på veien. Vanlig ekstra fjernlys spørs det jo åssen man setter opp. Må gjerne velge lengde eller bredde. Nå får man jo tilogmed godkjente led bjelker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Januar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2015 Regnet nesten med det ang led ja. Snuser litt på disse: http://www.oljebaren.se/no/ekstralys/nbb/nbb-alpha-225-fjern-xenon-75w.html Bør vel lyse bra disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå