Emil Karlsen Skrevet April 13, 2015 Forfatter Skrevet April 13, 2015 Har helt glemt og skrive noe update her ! Har fått delene tilbake fra lakering hos sspreformance. Fått på fronten igjen ! Skal polere felgene i morgen og vaske litt så skal få tatt noen bilder da ! Freakshow reagerte på dette 1
Emil Karlsen Skrevet April 15, 2015 Forfatter Skrevet April 15, 2015 Fått polert banene i dag og vaska litt. Fikk bare tatt noen mobil bilder. Må bare få senka litt mer nå [emoji2]
Emil Karlsen Skrevet April 15, 2015 Forfatter Skrevet April 15, 2015 Fått polert banene i dag og vaska litt. Fikk bare tatt noen mobil bilder. Må bare få senka litt mer nå [emoji2] Robin94 reagerte på dette 1
Emil Karlsen Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Skrevet Mai 11, 2015 Lenge siden jeg har skrivd noe her nå !! Har bytta bære armer på begge sider bak nå ! Fått inn ny list da min datt av på vei til treff i Stokke .... Så blir nok satt på før helga da jeg skal stille ut bilen på lørdag ! Vurderer også og bytte felgene mine i noen 17" bbs rs (originale) så om noen vil så skrik ut !! Senka litt mer har jeg også gjort ! Sent from my iPhone using Tapatalk
Emil Karlsen Skrevet Mai 12, 2015 Forfatter Skrevet Mai 12, 2015 Har ikke vurdert rent salg av ACS? evt pris? Blir ikke rent salg nå men kanskje etter sommeren !Sent from my iPhone using Tapatalk
hermanoo90 Skrevet Mai 12, 2015 Skrevet Mai 12, 2015 Var bærearmene så dårlige bak at du måtte bytte begge? Nydelig bil
Emil Karlsen Skrevet Mai 12, 2015 Forfatter Skrevet Mai 12, 2015 Var bærearmene så dårlige bak at du måtte bytte begge? Nydelig bil Nei det var hjul lagrene som var gåene!! Sent from my iPhone using Tapatalk
hermanoo90 Skrevet Mai 12, 2015 Skrevet Mai 12, 2015 Men du skrev at du har byttet begge bærearmene bak?
Emil Karlsen Skrevet Mai 12, 2015 Forfatter Skrevet Mai 12, 2015 Men du skrev at du har byttet begge bærearmene bak? Ja hjul lageret sitter jo i bære armen [emoji2] Sent from my iPhone using Tapatalk
Emil Karlsen Skrevet Mai 12, 2015 Forfatter Skrevet Mai 12, 2015 Jo sefølgelig men jeg hadde bære armer liggans med bra hjul lager så da satt jeg bare på de enkelt og greit ! Sent from my iPhone using Tapatalk
Emil Karlsen Skrevet Mai 16, 2015 Forfatter Skrevet Mai 16, 2015 Var på BMW ccn treff i dag! Var mye gromme biler ! Sent from my iPhone using Tapatalk Khaugen reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå