Robin94 Skrevet April 9, 2015 Forfatter Share Skrevet April 9, 2015 18" 8.5 fram å 9.5 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weiders Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 18" 8.5 fram å 9.5 bak Vet du hvordan inpress det er også? Vurderer 18" selv men er redd for at det skal subbe helt forjævlig:P Har 50/50 senk nå mener jeg å huske:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet April 10, 2015 Forfatter Share Skrevet April 10, 2015 Et38 fram å et40 bak tror jeg det var, ikke 100% sikker der desverre :S Har justerbart coilovers på min, så hvor mye den er senket osv husker jeg ikke på i farta da det er ca 1 år siden jeg monterte det på og justerte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 Har hel cab delebil som selges i deler om du skulle trenge noen unike cab deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet April 10, 2015 Forfatter Share Skrevet April 10, 2015 Hmmm interresant! Får du til å sende noen bilder av bilen utvendig og innvendig på pm til meg? santho96 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet April 11, 2015 Forfatter Share Skrevet April 11, 2015 Noen nye bilder tatt idag etter en liten vask Litt slitent interiør men planer om vader stoler i skinn å bakseter i helskinn Baksetene er som nye, ikke mange som har brukt dem for å si det sånn! (Sorry rotet men er ryddet nå) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet April 11, 2015 Share Skrevet April 11, 2015 Skal få ordna bilder. Har komplett sort skinn interiør Robin94 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weiders Skrevet April 11, 2015 Share Skrevet April 11, 2015 Et tips til deg Robin: Ville heller bare gått for sportsseter enn vader. Billigere, behageligere og lettere å få tak i. Evt. kan du høre med en salmaker om det er mulig å få trukket om de du har nå med skinn eller skai der det er stoff:) Jeg hadde vader-seter i gamle 328en min, og de var harde og jævlige. Og det å ha senkesett og lavprofildekk gjør det ikke akkurat bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet April 11, 2015 Forfatter Share Skrevet April 11, 2015 Nå føler jeg du var litt slem å ødla planene mine her XD hehe Har ikke prøvd å sittet i vader stoler enda så er usikker selv på hvordan de er, men dem ser jo råtøffe ut er vel bare derfor jeg vil ha dem X) Det skal sies at de stolene jeg har nå er sykt behagelige å sitte å kjøre i, men har tenkt tanken å kansje trekke om de jeg har nå i noe spesielt combo Er det noen i Tr.heim's område som har vader stoler for å prøve sitte i så skrik ut, vil prøve sitte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet April 20, 2015 Forfatter Share Skrevet April 20, 2015 Har ikke gjort noe mye mer enn bare å ha vaksa bilen og felgene siden sist innlegg Venter på å få sendt fanger, grillramme, lyktesenkere til lakkering samt nederste del av passasjerdøra pga rust Lakkereren lager lakkprøver for å matche farge så nermest mulig så kan ta ei lita stund men det blir før mai håper jeg Lite stemningsbilde fra igår da det var finvær i trøndelagen Vurderer også å få tak i noe nye felger, da innpresset på spesielt framfelgene er litt for høy (et38) får ikke senka mer enn slik på bildepga klaring mellom felg å fjærbein. Så om noen har noe som kunne vært tøft på bilen med rett innpress å ikke under 18" så send pm el noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet April 29, 2015 Forfatter Share Skrevet April 29, 2015 Da har det skjedd noe småtterier her Har fått lakkert ny frontfanger, preface grillramme og fått fjerna den svært synelige rustbobla på passajser sida, har selfølgelig glemt å ta bilder av alt men det kommer når det er montert på bil Det som gjenstår for å få det montert er å skaffe alle skruer for å få til å feste grøftlys i fangeren, da dette selfølgelig ikke ble sendt med ifra koed... Stusser litt over at det er mye hullrom rundt grøftlykt å fanger når jeg pøvemonterte ista. Skal det være sånn eller? Fangeren er forresten ifra parts.24 så desverre ikke original, og grøftlys er som sagt ifra koed Noen som har erfaring med plastidipp på chrome? Vurderer å prøve det på mine preface nyrer da disse er chrome, men dropper det hvis plastidippen ikke holder etter en del vasking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamthomas Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 Ser bra ut dette! skal sette på tåkelys på min fanger snart og, så får se hvor bra det passer på min som også er uoriginal. Tror plastidip skal fungere veldig bra på chrome, må bare legges riktig på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet April 29, 2015 Forfatter Share Skrevet April 29, 2015 Ja har litt trua på plastidipp så det går vel bra om man bare legger mange nokk lag så det blir litt tykt Satser på å få montert fanger imorgen, gleder meg voldsomt for å få på ny fanger, lei av å høre folk maser om den ødlagte som er på nå x-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet April 30, 2015 Forfatter Share Skrevet April 30, 2015 Da var ny fanger montert ikveld med fungerende grøftlys å Ikke montert ny grill enda da jeg ikke fikk kjøpt plastidipp idag så blir over helga ) Imorgen er det ut på treff til Melhus amcar club som inviterer alle bilmerker og folk blir vel noen bilder der å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet Mai 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2015 Bilde tatt idag, mangler å få på nederste leppa på fangeren men tror jeg venter med det til det kommer enda ei leppe i posten Satser på å få bilen inn på eu kontroll, så får man sett om hva som må gjøres. Regner med det ikke er så voldsomt da bilen virker smooth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå