AdrianK Skrevet April 8, 2015 Forfatter Share Skrevet April 8, 2015 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet Mai 28, 2015 Share Skrevet Mai 28, 2015 (endret) Send meg bilder Endret Mai 28, 2015 av Sindre Dahl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AdrianK Skrevet Mai 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2015 Skal få se om eg får lagt ut bilder her istedenfor, har kun vært en haug med pratmakere over tlf .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diabloto2 Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Sendt deg noen pm uten svar. Tar gjerne bilder og info til diabloto@diabloto.com eller 99325959 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AdrianK Skrevet Juni 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2015 Skal sende avgårde litt info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diabloto2 Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 Ikke mottatt e-mail pm eller telefon melding? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AdrianK Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 Bilde Sent fra min SM-G870F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AdrianK Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 Bilen er ikke strøken utvendig og trenger å skifte litt karosseri plater vist man skal Være nøye på det. Bra I gulv og bagasjerom der har det Vært rustsveist holder på å fikse de tekniske feilene som er, tenning regulator og en lekk radiator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AdrianK Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 Mm Sent fra min SM-G870F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasstr Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 Solgt? Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AdrianK Skrevet Juni 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2015 Ikke solgt nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasstr Skrevet Juni 12, 2015 Share Skrevet Juni 12, 2015 Hvordan er kassa? Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AdrianK Skrevet Juni 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2015 Ingen problemer med kassen, girer kjempe fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo0nny Skrevet August 10, 2015 Share Skrevet August 10, 2015 E21 323i vurderes solgt Kmstand: ca 180000 Mye nye deler, men følger med ny starter og mye nye ting Har en tendens til å ikke slå inn på starteren innimellom(innslaget defekt). Derfor er det kjøpt flett ny starter! Understell I god stand, Senkefjører hele veien rundt, rustsveist I gulv og bagasjerom, så ingen rust der. Er litt rust på karroseri deler og kunne trengt seg et lakkstrøk, men liker man patina er det perfekt! Bilen ruller rundt på borbet A med flett nye dekk Selges 50000 kr eller bud Ta kontakt på pm eller her bilder kan sendes på mobil Hei, kontakta deg på bimmeren angående bilder, men fant her. Er jeg som hetter ''nakken92''. Er veldig interissert i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AdrianK Skrevet August 10, 2015 Forfatter Share Skrevet August 10, 2015 Pm besvart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå