Schei95 Skrevet Januar 11, 2015 Skrevet Januar 11, 2015 (endret) Hei. Har en førerdør på e46 toruring hvor låsen tuller litt. Låsekassa hverken åpner eller lukker uansett bruk av sentrallås eller håndtak. Får derfor ikke lukket opp eller igjen døra. Har derfor kommet frem til med hjelp av en kompis at jeg må ha ny Grunnmodul 5,innen karosseri gruppa. Noen som har en som fungerer til en overkommelig pris? Endret Januar 11, 2015 av Schei95
SweetBMW Skrevet Januar 11, 2015 Skrevet Januar 11, 2015 Og du er sikker på at det er GM5 som har ryki? Det er ikke selve låsen i døra da tror du? =) hvis alle andre låser fungerer.
Schei95 Skrevet Januar 11, 2015 Forfatter Skrevet Januar 11, 2015 Mistenker selvelåsekassa jo. Har ikke turt åpne de andre dørene utenom passasjerdøra som funker normalt. Skal på verksted å få lest av feilkoder imorgen. Når bilen har stått en times tid og alt har fått slått seg av så funker låsen et par ganger igjen. Da har jeg dytta døra intill slik at bilen registerer at døra er igjen og låser. Da blir låser låsen, men selve døre henger og slenger, akkurat som at døra ikke er lukket igjen, bare ligger intill med låsen låst på hengselet. Da kan jeg vente en times tid, dytta på døra slik at døra lukker på vanlig måte uten å røre dørhåndtak eller nøkkel. Trur derfor det er noe feil med modul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå