svampen Skrevet Januar 11, 2015 Share Skrevet Januar 11, 2015 (endret) selger nå min rustfrie e34 med tunghjerte. er en orginal 520 men har vært bygd om til m5 for et par år siden og nå er det bare m5 understell som står på. ting som mangler er seter og taktrekk inni, front å bakfanger, å motor å gir. er sikkert noe annet småtteri som jeg ikke kommer på. bilen hadde trengt en onklig polering er noen små riper her å der men ellers fin. vil ihvertfall ha 15 000 for den syns dette er en realpris. holder til i Porsgrunn i telemark. eu til mars i år. felgene på bilde følger ikke med dette er noen bilder fra i fjor sommer (den står ikke sånn nå) Endret Januar 27, 2015 av svampen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Januar 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2015 (endret) er også alt av utstyr shadowline, 4x el vinduer største kjørekomputern, cruise kontroll, el takluke Endret Januar 11, 2015 av svampen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfrisvoll Skrevet Januar 12, 2015 Share Skrevet Januar 12, 2015 godkjent ombygt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Januar 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2015 nei men er jo ikke noe problem å godkjenne en 520. eller man kan gjøre som jeg har gjort bare kjørt med m5 understell å 2,5l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 åpen for bud? tilstand på understell generelt sett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Januar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2015 ja er bare å komme med bud. ja kom gjennom eu i fjor sommer uten en enste feil. så er ganske tight å fint understell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Januar 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2015 Ikke til SALGS lenger blir beholdt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå