Gå til innhold

E39 530D Ønskes kjøpt

Mariuse34
 Share

Anbefalte innlegg

På jakt etter en pendlerbil og har lyst på en 530D E39 isåfall. Gidder ikke kjøpe ny bil da den må beregne å kjøres på en del km. 

Alt av interesse, gjerne prosjektbil som jeg kan sette istand. Trenger ikke virke/kan ha rust osv. Helst ikke særlig over 300.000km.  

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :-) Jeg har en 2000 modell e39 530d, som jeg vurderer å selge. Bilen har rulla 254 000km. Ble satt inn fabrikkny girkasse på 185 000km. Har servicehefte fra den var ny og frem til 230 000km, etter dette har jeg tatt service på den selv, hver 10 000km. Har en hel ringperm med kvitteringer og verkstedregninger helt siden bilen var ny.

I januar 2014 fikk motoren ny frostvæske, samt byttet alt av oljer på motor, girkasse og diff, dette ble gjort på verksted. I juli 2014 fikk bilen ny frontrute.

Bilen har sort komfort interiør i stoff, veldig godt å sitte i! Av utstyr kan jeg nevne: 4xel vinduer, takluke, multi ratt, cruise controll, 4x3 navi med cd veksler baki, webasto....

Utvendig er bilen ganske så pen, men har et par steinsprut på panseret. Eneste rusta som er på bilen er litt i venstre hjulbue bak, og litt på bakluka.

Bilen er eu godkjent frem til 31/10-16.

Denne bilen er passet meget godt på og fremstår deretter. Er mye å skrive, så ta kontakt hvis du er interisert ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...