Dahlbrg Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Har en E34IX 93 modell jeg skal kvitte meg med da jeg ikke gidder å styre mer med bilen og ikke har plass eller tid til det i vinter... I bunn å grunn kan alt selges av bilen, eventuelt hele bilen omså. gått 210k ca. Alle delene oppholder seg på Fauske i Nordland.To M50B25 motorer1 som ble tatt ut pga gåen topp/topppakning, har en ripe i syl 3 som er forsøkt honet, ble noe bedre men ikke helt optimalt.Med veiv/staker/stempler og eventuelt en topp som er planet men ikke tett, kan hende det var pakningen though.. Denne var kjørt ca 210k 1 motor jeg kjøpte fra sverige som erstatning til den øvrige, det viste seg at denne også hadde lekk topp og det hadde stått noe vann i et par sylindere, har også med ledningsnett og hjerne til e34 manuell til denne. Var påmontert E36 bunnpanne og servopumpe samt dynamo på denne i ukjent tilstand, skal prøve å fikse bilder av det meste. Har egentlig to komplette motorer til salgs da bilen mest sannsynlig går på dumpen litt avhengig hvor mye deler jeg får solgt etterhvert. Har også innsug og eksosmanifolder til begge motorer, samt endel smådeler og kan nok plukke det meste av bilen.Har også noe dekk og felger jeg skal sjekke opp litt info om og komme tilbake med. Send forespørsler så skal jeg fikse bilder og info. Det meste kan selges separat av deler og alle bud er hjertelig velkommen så blir vi enig om noe. Alle bud mottas med glede så får vi se når jeg blir fornøyd.. mye usagt om disse motora da, annonsen blir kanskje litt kort så spør gjerne så skal jeg prøve å finne ut av hva det måtte være... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supra Skrevet Februar 3, 2015 Share Skrevet Februar 3, 2015 Hei. har du solgt m50b25 innsuget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dahlbrg Skrevet Februar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2015 Hei beklager tregt svar, men nei har enda innsuget liggende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dahlbrg Skrevet Februar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2015 Noen interrese for 4slike felger og småslitte sommerdekk? eventuelt noen som kan si meg hva et sett slike felger er verd? Litt skader er det men de ser ikke så aller verst ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 28, 2015 Share Skrevet Februar 28, 2015 Pris på komplett oljefilterhus fra m50b25? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 Har du bilen enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dahlbrg Skrevet Mars 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2015 Ja har det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dahlbrg Skrevet Mars 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2015 veit ikke hva et oljefilterhus kan ligge på i bruktpris men send meg et bud på melding så blir vi enige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Defpro Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 hvordan ligger det ann med innsugs manifoilen til m50 motoren? er det enda til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dahlbrg Skrevet Mars 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2015 ja har enda et innsug til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Hva er bredden på de felgene du selger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Defpro Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 ja har enda et innsug til salgs! Hvilken årsmodell osv er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dahlbrg Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2015 Usikker på bredden på felga, kan sjekke ila ettermiddagen! Motoren som sto i bilen er en 92mod, den andre motoren jeg kjøpte er jeg usikker på hvordan modell det er men innsuga skal vell være høvelig like på disse m50 motora såvidt jeg vet.. Skal i garasjen entur i ettermiddag så kan fikse noen bilder etc om du vil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Defpro Skrevet Mars 10, 2015 Share Skrevet Mars 10, 2015 Usikker på bredden på felga, kan sjekke ila ettermiddagen! Motoren som sto i bilen er en 92mod, den andre motoren jeg kjøpte er jeg usikker på hvordan modell det er men innsuga skal vell være høvelig like på disse m50 motora såvidt jeg vet.. Skal i garasjen entur i ettermiddag så kan fikse noen bilder etc om du vil.. Ja det kan du gjerne gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dahlbrg Skrevet Mars 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2015 (endret) [/ url] Her er noen kjappe bilder av innsuget, ser ut til å være i bra stand Felgene er fire like på 9x18" Endret Mars 11, 2015 av Dahlbrg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå