Gå til innhold

M50B25 / E34IX deler selges

Dahlbrg
 Share

Anbefalte innlegg

Har en E34IX 93 modell jeg skal kvitte meg med da jeg ikke gidder å styre mer med bilen og ikke har plass eller tid til det i vinter...  I bunn å grunn kan alt selges av bilen, eventuelt hele bilen omså. gått 210k ca. 
Alle delene oppholder seg på Fauske i Nordland.

To M50B25 motorer

1 som ble tatt ut pga gåen topp/topppakning, har en ripe i syl 3 som er forsøkt honet, ble noe bedre men ikke helt optimalt.
Med veiv/staker/stempler og eventuelt en topp som er planet men ikke tett, kan hende det var pakningen though..  Denne var kjørt ca 210k 

1 motor jeg kjøpte fra sverige som erstatning til den øvrige, det viste seg at denne også hadde lekk topp og det hadde stått noe vann i et par sylindere, har også med ledningsnett og hjerne til e34 manuell til denne.  Var påmontert E36 bunnpanne og servopumpe samt dynamo på denne i ukjent tilstand, skal prøve å fikse bilder av det meste. 

Har egentlig to komplette motorer til salgs da bilen mest sannsynlig går på dumpen litt avhengig hvor mye deler jeg får solgt etterhvert. Har også innsug og eksosmanifolder til begge motorer, samt endel smådeler og kan nok plukke det meste av bilen.
Har også noe dekk og felger jeg skal sjekke opp litt info om og komme tilbake med. 
Send forespørsler så skal jeg fikse bilder og info. 

Det meste kan selges separat av deler og alle bud er hjertelig velkommen så blir vi enig om noe. 

Alle bud mottas med glede så får vi se når jeg blir fornøyd.. mye usagt om disse motora da, annonsen blir kanskje litt kort så spør gjerne så skal jeg prøve å finne ut av hva det måtte være... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Usikker på bredden på felga, kan sjekke ila ettermiddagen!  

Motoren som sto i bilen er en 92mod, den andre motoren jeg kjøpte er jeg usikker på hvordan modell det er men innsuga skal vell være høvelig like på disse m50 motora såvidt jeg vet..  Skal i garasjen entur i ettermiddag så kan fikse noen bilder etc om du vil.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på bredden på felga, kan sjekke ila ettermiddagen!  

Motoren som sto i bilen er en 92mod, den andre motoren jeg kjøpte er jeg usikker på hvordan modell det er men innsuga skal vell være høvelig like på disse m50 motora såvidt jeg vet..  Skal i garasjen entur i ettermiddag så kan fikse noen bilder etc om du vil..

Ja det kan du gjerne gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...