Kevin Westvang Berthelsen Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Jeg har hatt min E46 2000 modell på Eu kontroll. Det står: Slitt bærebru - Høyre venstre fremre - bakre foringer begge sider og indre fremre kule høyre side. Har fortstått at bærebruene foran må byttes. Er det bare en foring pr bakhjul? Indre fremre kule høyre side, er dette samme som styreledd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 (endret) nr 6 høyre og venstre og 2x 8 http://i284.photobucket.com/albums/ll29/Neil1138/part%20numbers/243.png Endret Januar 18, 2015 av glue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Du må bytte begge bærearmene og begge foringene du trer på enden av bærearmene. Hvor kommer bakhjul inn i denne 2er feilen? Hehe. Indre, fremre kule er vel den på midten av bærearmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin Westvang Berthelsen Skrevet Januar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2015 Supert, da har jeg bestilt det jeg fant hvertfall. Så da blir det sikkert bra Takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin Westvang Berthelsen Skrevet Januar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2015 Haha, tenkte på at siden det sto bakre kunne det være bak på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Eg byttet bærearmer på min E46 i går så er det noe du lurer på kan du sende PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå