Wazu Skrevet Mai 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2015 Har det ja, har merket at det er sinnsyk forskjellig å kjøre med og uten den. Stod ikke nevnt i annonsen på bilen, eller når jeg var og snakket med forrige eier og prøvekjørte, så ble ganske overrasket og happy når den ble hentet fram fra en bod etter jeg hadde kjøpt bilen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ajw12 Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Hei. Ikke ofte jeg skriver noe her, bare leser! Men blir bra dette da, må bare kjøre på med mere bildet og stuff, er bare konge det! Har et 97 cab prosjekt selv så er moro med litt inspirasjon! Så følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ajw12 Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Oy, skriveleif, mente 'bilder'... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Juni 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2015 (endret) Har fått gjort masse diverse med bilen de siste ukene, endelig. Så her kommer det som skulle vært masse småupdates som ett stort samleinlegg: Byttet alle bremseskiver og klosser. Var ikke så halvgale de gamle, mye igjen på de, men greit å ha gjort: Byttet Vannpumpe, har en lyd framme i motoren som jeg mistenkte var den (men det var det ikke, så lurer på om ikke der er vanos'en som skrangler). Skiftet også termostat + hus i samme slengen: Litt forskjell i utseende, men den gamle var forsåvidt i grei teknisk stand) Fikk også byttet over baklyktene fra den andre bilen. De som stod på var orginale, der det oransje glasset til blinlyset var "spraymalt" sølv. så ikke akkurat veldig bra ut, og dempet også lyset veldig. Så da ble det å bytte over til de skikkelige lyktene. Stor forskjell Før: Etter: Var også ute hos Vegvesenet og byttet inn de gamle fæle rustne skiltene med nye freshe skilt. 140 kroner vel brukt Før: Montering Etter. Stor forbedring. (eneste nå er å få tak i helt cleane skiltholdere, kjøpte et sett på biltema i dag, men de var littegranne feil størrelse.) Neste ting som ble gjort var skifte av et par foringer i forstillingen. Det var endel vibrasjoner i rattet i visse hastigheter, samt mye sporing. Ble MYE bedre etter et par nye foringer. Powerflex: Nye støttestag. Gummien var løsnet fra hylsen på begge to: Så nå kan jeg krysse av en hel del fra "to-do"- listen min, begynner å nærme seg sommerklar nå, digg. Har hatt et par turer i finværet (de få timene det har vært her i Bergen så langt i år), og må si jeg angrer virkelig ikke på å ha kjøpt meg cab . Endret Juni 12, 2015 av Wazu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Juni 13, 2015 Share Skrevet Juni 13, 2015 Tommel opp - blir en bra bil dette. Skriker etter skiltplater. En annen mulighet er dobbelsidig tape (borrelåstape) Coiloverssett neste på listen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 13, 2015 Share Skrevet Juni 13, 2015 looking good! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 13, 2015 Share Skrevet Juni 13, 2015 ser bra ut! ville ikke kjøpt skiltramme heller dobbelsidig teip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Juni 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2015 Takker . Ja, coilovers er vel ikke så altfor langt unna, men blir sikkert etter ferien, Skal til BMW Welt, fabrikken, og BMW Dingolfing om tre uker, og der går det nok litt penger. Har leid en M4 i to dager til å kjøre fra Munchen til Dingolfing, og privat omvisning på begge fabrikkene. Men om det fremdeles er penger på konto etter turen så blir det sikkert coilovers, må bare få bestemt meg for hva jeg skal gå for. Er jo så utrolig mange merker. Synest det ser litt rart ut uten skiltramme, har sett et par biler med skiltet limt på, og synest det ser veldig åpent ut baki der . Så kommer nok til å se om jeg finner en helt clean skiltramme istedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå