Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har høytrykksspylt bilen i dag. Ser nå at LED lyset i høyre dørhåndtak foran ikke virker... :sad:  Vet ikke, men antar at det har en sammenheng med spylingen. Noen som vet om dette kan byttes? En sikring kanskje. De 3 andre håndtakene lyser... Forbanna irriterende. 

Forrige gang jeg spylte bilen fikk jeg i en periode feilmelding på et av kameraene (har top view). Dette ga seg etter en tid.

Virker som disse bilene er sensitive for høytrykk / fukt?? Noen andre med samme erfaring?

Endret av FredrikE
Skrevet

Ser forøvrig nå i mørket at den det nevnte håndtaket lyser litt, men meget svakt. Kommer disse lysene fiberoptisk fra en lyskilde inne i døren, eller er det LED lys i selve håndtaket. Kan nesten se ut som det første..

Lagt ved bilder av en problemet, og en som er som den skal være...

post-44838-0-25273600-1421610112_thumb.j

post-44838-0-12347100-1421610128_thumb.j

Skrevet

ja du bør være forsiktig med høytrykkspyling. Ikke gå nærmere enn 30-40 cm på slike områder som PDC, Baklukekontakter, dører og antenne etc...

Mener det er et eget LED lys i hver

Skrevet

Står alltid med god avstand. Har vasket mange biler opp igjennom, men aldri opplevd en bil som er så følsom form vann/fukt. Må være ekstremt dårlige tetninger og isolering rundt de forskjellige tingene.

Skrevet

Står alltid med god avstand. Har vasket mange biler opp igjennom, men aldri opplevd en bil som er så følsom form vann/fukt. Må være ekstremt dårlige tetninger og isolering rundt de forskjellige tingene.

Ja det kan du si, opplevde selv nylig at switchen til glasset på bakluken gikk helt amok og åpnet hele tiden. Viste seg å være full av fukt så jeg måtte bytte hele delen. Nye delen var redesignet på pakningene så den vil forhåpentligvis holde fukt ute bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...