meling0017 Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 Får snart en E-golf og har da litt for mange biler så jeg vurderer å kvitte meg med min gode 518i 1981. Først ønsker jeg å spørre om hva jeg kan forvente å få for bilen eller om jeg bare skulle beholde den fordi den egentlig er svært bra. Litt om bilen: Den kom fra Sverige og har derfor noe som I Norge ikke var krav, spesielt på eksos siden. Det er en 'i fordi disse kom tidligere ut i Sverige enn i Norge. Jeg har hatt den siden 1985. Kjørt 180K og går som ei klokke. Alt i 100% stand Er veteran og lite veiavgift og forsikring. EU godkjennt. Aldri hatt vesentlige bemerkninger under EU kontroller. Farge Opal grønn metallic. Original lakk. Ikke rust bortsett fra et lite hjørne venstre dør bak. Ellers alle dører ok innvendig. Ingen rust under eller ramme. Helt perfekt. Sentral lås, avtagbart hengerfeste, varme 1 sete, interiør veldig bra (ingen slitasje bortsett fra litt på førersete) El speil, lyktespylere, piggdekk, servostyring, alarm, el heiser forran, diff sperre Mye reservedeler: aktuatorer til sentrallås system, hjulben med fjører og støtdempere forran, baksete, speil, elkabelsett, lykter og mye mer. Bilen er i meget god stand og jeg selger kun til noen som vil ta vare på bilen videre. Den skal ikke bare selges til noen som ikke tar vare på den. Hva kan en slik bil ha av Verdi. Det er hva jeg i første omgang ber om eller om noen absulutt vil se den og gi et bud så er jeg åpen allerede nå. Bilen er i Stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 Bilder er nok veldig vesentlig om noen skal tørre og gi den noen gode bud eller et prisforslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meling0017 Skrevet Januar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2015 Skal få lagt inn noen bilder litt senere i dag som vil gi et bedre inntrykk. Der er grønnfargete tonede vinduer. Bilde som viser hjørne I motorrom er tektyl og ikke rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meling0017 Skrevet Februar 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2015 Denne bilen er nå solgt til en fornøyd kjøper på østlandet. Tydeligvis går en slik bil I god stand og med en god del deler for 20 og 30 tusen glatt. Gratulere og håper du blir fornøyd med bilen I mange år fremover. Henry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninalinea Skrevet April 11, 2015 Share Skrevet April 11, 2015 Jeg er kjempefornøyd med bilen!!! Du har jo tatt så godt vare på den, så det skal jeg vedlikeholde i mange år framover ja :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå