Eirik Viste Skrevet Januar 22, 2015 Skrevet Januar 22, 2015 Hei. Siden to E34 prosjekter ikke blir noe av har jeg disse felgene for salg. Dette er spesielt etterspurte felger når man har 10 X 17 bak. Et er 13 framme og mener det er 20 bak. Felgene er i ganske fin stand. De stod på en 540 jeg importerte fra Tyskland for noen år siden. Nå står det 234/45-17 dekk framme av merket Fulda og er piggfrie vinterdekk. Det er bra med mønster men gummien er ganske hard. Bak er det Continental 245/45-17 piggfrie med godt mønster. Det var det beste alternativet jeg hadde da jeg skulle kjøre bilen hjemover. Det er dekkstrekk, men beskyttelseskanten på dekkene går utenfor felgkanten. 265/40-17 passer nok best på felgene bak. Bilen var uten vibrasjonener da jeg kjørte hjemover og opp i ca 150-160 km/t. Men bilen har stått mye i ro, så dekkene kan nok humpe litt før en får kjørt dem runde igjen. Borbet A er blitt skikkelig etterspurte i Tyskland og prisene er ofte dyrere der er hjemme. Dette er skikkelige kantfelger og jeg synes at de passer spesielt bra på E34 Touring. Jeg låner et bilde fra nettet, og så har jeg et par fra min egen bil. Jeg setter prisen til 5.000 kr for felgene med brukbare vinterdekk. Dette er kontinentale dekk som er hardere enn nordiske. Tror faktisk at de har hastighet til 230 km/t. Passer fint til regnvåte vestlandsveier om vinteren. Hilsen Eirik. 92 22 65 44.
Eirik Viste Skrevet Januar 22, 2015 Forfatter Skrevet Januar 22, 2015 (endret) Hei. Siden to E34 prosjekter ikke blir noe av har jeg disse felgene for salg. Dette er spesielt etterspurte felger når man har 10 X 17 bak. Et er 13 framme og mener det er 20 bak. Felgene er i ganske fin stand. De stod på en 540 jeg importerte fra Tyskland for noen år siden. Nå står det 234/45-17 dekk framme av merket Fulda og er piggfrie vinterdekk. Det er bra med mønster men gummien er ganske hard. Bak er det Continental 245/45-17 piggfrie med godt mønster. Det var det beste alternativet jeg hadde da jeg skulle kjøre bilen hjemover. Det er dekkstrekk, men beskyttelseskanten på dekkene går utenfor felgkanten. 265/40-17 passer nok best på felgene bak. Bilen var uten vibrasjonener da jeg kjørte hjemover og opp i ca 150-160 km/t. Men bilen har stått mye i ro, så dekkene kan nok humpe litt før en får kjørt dem runde igjen. Borbet A er blitt skikkelig etterspurte i Tyskland og prisene er ofte dyrere der er hjemme. Dette er skikkelige kantfelger og jeg synes at de passer spesielt bra på E34 Touring. Jeg låner et bilde fra nettet, og så har jeg et par fra min egen bil. Jeg setter prisen til 5.000 kr for felgene med brukbare vinterdekk. Dette er kontinentale dekk som er hardere enn nordiske. Tror faktisk at de har hastighet til 230 km/t. Passer fint til regnvåte vestlandsveier om vinteren. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Endret Januar 22, 2015 av Eirik Viste
Eirik Viste Skrevet Januar 22, 2015 Forfatter Skrevet Januar 22, 2015 Hei. Siden to E34 prosjekter ikke blir noe av har jeg disse felgene for salg. Dette er spesielt etterspurte felger når man har 10 X 17 bak. Et er 13 framme og mener det er 20 bak. Felgene er i ganske fin stand. De stod på en 540 jeg importerte fra Tyskland for noen år siden. Nå står det 234/45-17 dekk framme av merket Fulda og er piggfrie vinterdekk. Det er bra med mønster men gummien er ganske hard. Bak er det Continental 245/45-17 piggfrie med godt mønster. Det var det beste alternativet jeg hadde da jeg skulle kjøre bilen hjemover. Det er dekkstrekk, men beskyttelseskanten på dekkene går utenfor felgkanten. 265/40-17 passer nok best på felgene bak. Bilen var uten vibrasjonener da jeg kjørte hjemover og opp i ca 150-160 km/t. Men bilen har stått mye i ro, så dekkene kan nok humpe litt før en får kjørt dem runde igjen. Borbet A er blitt skikkelig etterspurte i Tyskland og prisene er ofte dyrere der er hjemme. Dette er skikkelige kantfelger og jeg synes at de passer spesielt bra på E34 Touring. Jeg låner et bilde fra nettet, og så har jeg et par fra min egen bil. Jeg setter prisen til 5.000 kr for felgene med brukbare vinterdekk. Dette er kontinentale dekk som er hardere enn nordiske. Tror faktisk at de har hastighet til 230 km/t. Passer fint til regnvåte vestlandsveier om vinteren. Hilsen Eirik. 92 22 65 44.
SauenShaun Skrevet Februar 10, 2015 Skrevet Februar 10, 2015 Hvor i landet? Sent from my iPhone using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå