tmp Skrevet Januar 27, 2015 Forfatter Skrevet Januar 27, 2015 Bakstillinga virker tight og fin, med unntak av stabstagforingene. Klarer ikke skjønne hva som gir så mye risting, dersom det ikke er mellomakslingen. Noen tatt av den, som vet om det er mye jobb? Må vel ut med eksosanlegget tenker jeg..
Sammyen Skrevet Januar 27, 2015 Skrevet Januar 27, 2015 Bytt no stabstagene før du roter med alt anna. Er ein grei jobb og er dei 100% utslitt så forstår eg ikkje koffø du ikkje har byttet før
tmp Skrevet Januar 28, 2015 Forfatter Skrevet Januar 28, 2015 Hehe, tror du jeg oppdaget att de var slitt før jeg fikk den ristinga i bakstillinga? Da hadde jeg selvsagt bytta de før. Men må si jeg ikke helt klarer skjønne att de foringene skal gjøre att det begynner riste når bilen kommer opp i fart. Skulle tro de heller hadde med att når de ble slitte, ble bilen mer vinglete i bakstillinga, og ikke skaper kratig risting.
Sammyen Skrevet Januar 28, 2015 Skrevet Januar 28, 2015 Kraftig risting kan jo seff være noke anna, men å bytte stabstag er gjort så fort at det er verdt på prøve Vil nok desverre vise seg å være at ikkje dette skaper ristingen, men kan no ikkje skade å få på nye
Aquarius Skrevet Januar 28, 2015 Skrevet Januar 28, 2015 Hei, er du sikker på at det ikke er brekket som henger litt på? Opplevde noe tilsvarende etter justering av håndbrekket. Merket ingenting ved trilling og lave hastigheter, men når jeg kom opp i litt fart ble bremsen varm og da fikk jeg en voldsom vibrasjon i bilen.
tmp Skrevet Januar 28, 2015 Forfatter Skrevet Januar 28, 2015 Stabstagene blir garantert byttet. Men nå har det gått så langt att bilen får stå i ro til jeg får tid til å sjekke mellomaksling osv.. Må kjøpe meg en annen bil i mellomtiden.. Greit å ha ett nytt prosjekt også Håndbrekket tenkte jeg også på , så det plukket jeg helt av for å teste... Desverre resultatløst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå