523i powerman. Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 (endret) God kveld, VURDERER å selge Granada'n min, bilen det er snakk om er en 82mod. 2.3 gl, km.stand 181000, med rust, oljelekkasjer og drivverk lyder, langt ifra noe glansbilde, men går meget pent i motor,pen inni er den også, greit med utstyr til å være gammel bil er det jo å, muligheter for å få en finMk2s2 utav dette med litt jobb! hvis det blir til salg, så vil prisen være 10.000kr. verken mer eller mindre! innbytte ikke intr. Endret Februar 7, 2015 av 523i powerman. stig. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 Man , aut ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Januar 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2015 4trinns Manuell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 offf...suttre suttre, hadde det ikke vert for at nyttårsforsettet mitt er det at jeg skal rydde opp i bil parken så skulle jeg nok handla denna goe gamle børsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Januar 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2015 Hehe.. selge noe annet senere da vett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 off ja skal selge suburban, VRÆL har snart ingen biler igjen.-( , men blir vel og kjøpe en veteran helst ford evnt bmw utover året, en "allarounder" som det ikke er så farlig med, en slags backup/reservebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Januar 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2015 Ok, gode biler disse gamle fordene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Granada ja, det er en veldig undervurdert bil, det er faktisk veldig komfortable biler med tanke på alder, blir som med en gammal 7 serie liksom å jeg som er ford entusiast elsker de jo,hehe håper denne får noen mil til på¨veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Februar 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2015 Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå