olsensheep Skrevet Februar 14, 2015 Forfatter Skrevet Februar 14, 2015 Takk for kommentarer [emoji4] kommer til å legge ut oppdateringer jevnlig ettersom ting blir gjort[emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk
olsensheep Skrevet Februar 28, 2015 Forfatter Skrevet Februar 28, 2015 Da har jeg vert en liten svipptur innom Verkste i kveld, men fikk ikke gjort det jeg skulle[emoji21]! Hadde kjøpt lakk te calipterne ., men så viste det seg at jeg hadde kjøpt gull å ikke gul. Men demontere armlene å litt småtteri. Pga rens av gulvteppe å ikke minst sette inn ett sort midarmlene. Var å handlet meg skinndørtrekk + nesten nye bærearmer forran ( for å slippe å sandblåse så mye. Sent from my iPhone using Tapatalk
olsensheep Skrevet Februar 28, 2015 Forfatter Skrevet Februar 28, 2015 Belgene å dempre er foresten også bestilt
Freakshow Skrevet Februar 28, 2015 Skrevet Februar 28, 2015 hvordan er pris på det kittet du bestilte? og hvordan skal kvaliteten være?
olsensheep Skrevet Februar 28, 2015 Forfatter Skrevet Februar 28, 2015 Ca 10 tror jeg . Har ikke regna så mye på det Var ca 5-7 uker leverings tid på det da:/ kjenner en som har det på en e46 å han er fornøyd av det jeg vet verfall. skal opp på verkstede i kveld så kommer vell en oppdatering senere i dag
olsensheep Skrevet Februar 28, 2015 Forfatter Skrevet Februar 28, 2015 Dette sette er det ikke tuv på desverre.[emoji20] 9800,- kom sette på med frakt å mva. Sent from my iPhone using Tapatalk
olsensheep Skrevet Februar 28, 2015 Forfatter Skrevet Februar 28, 2015 Har vert på Verkste i dag å surra litt . Fått no farge på calipterne og bremse skjold:-) Ble gule gitt[emoji106] Sent from my iPhone using Tapatalk
Mathias Holtsdalen Skrevet Mars 9, 2015 Skrevet Mars 9, 2015 Må følge med her anders! må hyle ut om du trenger no deler, for er rett føre tds'n min går på hoggern, mye bra deler på den
olsensheep Skrevet Mars 10, 2015 Forfatter Skrevet Mars 10, 2015 Hvordan er bakluka på den tds din . min er rimelig bra men er litt akk rundt merke .
Mathias Holtsdalen Skrevet Mars 10, 2015 Skrevet Mars 10, 2015 Hvordan er bakluka på den tds din . min er rimelig bra men er litt akk rundt merke .den er ikke no å ha desverre
olsensheep Skrevet Mars 10, 2015 Forfatter Skrevet Mars 10, 2015 Synd[emoji17] er merke på kofferten helt a? Sent from my iPhone using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå