bmwgrace Skrevet Januar 27, 2015 Share Skrevet Januar 27, 2015 Hey, noe jeg må gjøre før jeg begynner? Vet mange setter de i varmt vann. Burde jeg stå ute? I garasje? Og vaske over hjelmen først eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Januar 27, 2015 Share Skrevet Januar 27, 2015 Kan være lurt å sette boksene i varmt vann om det er kaldt ute, og det er nok også lurt å holde på en plass der det ikke er så veldig kaldt, dippen klumper seg fortere i kald temp. Vask med silikonfjerner før du begynner, og selføgelige sørg for at hjelmen er ren. Begynn med ett litt tykt strøk og følg på med 3-4 tynne strøk med 20-30 min. tørketid mellom. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Januar 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2015 Kan være lurt å sette boksene i varmt vann om det er kaldt ute, og det er nok også lurt å holde på en plass der det ikke er så veldig kaldt, dippen klumper seg fortere i kald temp. Vask med silikonfjerner før du begynner, og selføgelige sørg for at hjelmen er ren. Begynn med ett litt tykt strøk og følg på med 3-4 tynne strøk med 20-30 min. tørketid mellom. Lykke til å fyy, det tar så lang tid ja Da må jeg komme i gang asap i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 27, 2015 Share Skrevet Januar 27, 2015 Kan være lurt å sette boksene i varmt vann om det er kaldt ute, og det er nok også lurt å holde på en plass der det ikke er så veldig kaldt, dippen klumper seg fortere i kald temp. Vask med silikonfjerner før du begynner, og selføgelige sørg for at hjelmen er ren. Begynn med ett litt tykt strøk og følg på med 3-4 tynne strøk med 20-30 min. tørketid mellom. Lykke til Begynne med tynt strøk er hakket bedre, så fortsetter du med litt tykkere 2-3 runder til du er fornøyd Plastidip er heldigvis enkelt å samarbeide med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Januar 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2015 Fy faen, blir gassa ihjel jeg Torolav933 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Februar 27, 2015 Share Skrevet Februar 27, 2015 Hold ut! Vi er på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå