blracing Skrevet Januar 27, 2015 Share Skrevet Januar 27, 2015 Nu har ni chansen att komma över en riktigt ovanlig motor. Hartge h35 tillverkades inte i många ex. Är i mycket fint skick. Toppen renoverades nyligen med hjälp av ppf då bla alla ventiler byttes ut. Hartge märkningen finns på både toppen och oljetråget. Oljetråget rymmer 8.5l Kommer att säljas som ett komplett motorpaket med motor, Hartge motorfästen, Hartge extraktorgrenrör, oljekylare mm så det är bara att montera den i en e30 och vrida på nyckeln Motorn har bänkats i min bil. Den gav 246whp och det är på rullar vilket motsvarar 270-280hkr i motorn! Priset är 40000kr Finns utanför Kristinehamn i södra Värmland stig. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie90 Skrevet Januar 31, 2015 Share Skrevet Januar 31, 2015 Jeg er inntrisert i ventil kåpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Januar 31, 2015 Share Skrevet Januar 31, 2015 Tror ikke dette er rette stedet å prøve å selge en 3,5 med litt mods.... Original Hartge eller ikke, om jeg skal snakke for min egen del, så hadde jeg aldri kjøpt en 3,5 med 270-280 hk for 40 lapper..... Foreslår at du prøver å legge denne ut på ebay, der tror jeg det er større sjans for at denne motoren får den oppmerksomheten den evt fortjener! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blracing Skrevet Februar 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2015 Det är inte direkt lite mods om man jämför med en m30. kan tänka mej att byta den mot en komplett s54 om någon är sugen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkenna Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 fint bygg men, hartge sin H35 ser vel ikke sånn ut hvis jeg ikke husker helt feil er vel ikke en m88 detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten.2 Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Dette er en H35. Det er H35 24V du tenker på. icemanM5 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå