Sebbiiii Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Heisann! Begynte å merke god piping fra framdekkene, tokk dem av og fant ut at det bare var høyre forann som peip, hvordan kan jeg da finne ut om det er stein ellernoe som har festa seg eller om det er skivene eller Kalipteren? Har oppkjøring neste uke og håper å få skiftet eller fikse hva det nå enn er som kan gjøres for å unngå den pipinga takker masse for tips og hjelp på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebbiiii Skrevet Januar 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2015 Kjører forresten en 520i 1999 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Piper det når du bremser eller hele tiden? Hvis du bremser er det nok fordi klossen ligger litt for løst i kaliperen, kobberpasta fikser det. Hvis det er hele tiden så er det ikke uvanlig å finne fremmedlegemer imellom skiven og varmeskjoldet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebbiiii Skrevet Januar 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2015 ja det glemte jeg selvfølgelig å skreve, piper hele tiden, så må jeg da eventuelt ta av kalipteren og rense den da?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebbiiii Skrevet Januar 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2015 ja det glemte jeg selvfølgelig å skreve, piper hele tiden, så må jeg da eventuelt ta av kalipteren og rense den da?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Du kan prøve å myke opp sylinderen med å skubbe den inn med eit skrujern og bremse den ut igjen. Repeat. Samtidig som du prøver dette får jo du og sett etter fremmedlegemer Sebbiiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Ta av hjulet å blås med trykkluft mellom skjold og skive. quandt1960 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå