Redsent Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Har mest sannsynlig gåen ABS modul - den viser alle tegnene. Bilen min er en 5-serie E39, med 0265225005 som delenummer. Har fått en ABSmodul fra E65, 0265225007. Vet noen om det fungerer å sette inn denne? Litt dritt å sette på og blø bremsesystemet for så å finne ut at det ikke funker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 er hjernen som pleier å ryke ikke pumpa trenger ikke bytte hele pumpa for og bytte hjerneogså ny hjerne må kodes til asc eller dsc systemetabs vil virke uansett men tracksjon control vil ikke virke brukte lar seg ofte ikke kode om desverre men det det hender det går noen ganger har du lest av feil koder på abs systemet før du kjøpte deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redsent Skrevet Januar 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2015 Fikk med hele sulamitten. Har utstyr til koding, BMW-scanner. Lest av feilkoder, fikk error pre-charge pump og "plausibility pre-charge pump"... Når motoren er varm så får jeg også ABS-lys, når den er kald er som regel kun DSC-lyset som er på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Ok kan være hele greia litt usikker I følge deletegning fra gs så blir ikke den modulen du har brukt på e65 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redsent Skrevet Januar 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2015 Høres ut som jeg evt. får returnere den og se jeg finner en lik eller sende min til rep. Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet Desember 10, 2015 Share Skrevet Desember 10, 2015 Istedenfor å lage ny tråd så låner jeg denne her. Kan man fremdeles bruke bilen når man sender inn abs hjernen til reperasjon? Eller spruter det ut bremsevæske alle veier då? Det gjelder en 01' 530dat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå