StevieG Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 NB! dette er ikke en salgs annonse!! Har 4 stk orginale BMW felger av typen style 86, 8x17" et 20 på alle 4, står nesten utslitt R-dekk på de. Er litt usikker på verdien av disse felgene. Har prøvd å sjekke både ebay og finn for å få en "verdivurdering" av felgene men finner ingen like. Har et lite håp om at de skal være verdt noen kr siden de er orginale og 2 delte, men vet ikke. Regner med at grunnen til at jeg ikke finner noen er at enten syns folk de ser helt jævlig ut og ingen vil ha de, eller så er de veldig skjeldne.. Felgene kler min z3 coupe meget godt og jeg skulle gjerne brukt de selv, men etter at jeg fjernet de justerbare tårnlagrene forran stikker de litt vel langt ut siden de er et20.. så, hva tror de vise menn, er de verdt noe, eller skal jeg bare gjemme de i garasjen? legger ved et bilde fra google. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 De er nok verdt en slant, ingen tvil om at de er sjeldne! Syntes de var ganske tøffe, så hadde beholdt de i garasjen... Z3 coupe er tøft:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå