HagenJR Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 Vurderer å selge bilen da den blir lite brukt! 1995 mod 728ia Kmstand 210 000 Pris 35k Eid av 2 eldre før meg, ser veldig bra ut innvendig, noe små! skjønnhetsflekker utvendig, men fin etter alderen!! Ny pakning rundt frontrute Ny innsugsbelg Ny toppdekselpakning Nye baklykter (orginal medfølger) Nettopp skiftet olje og filter Filter og pakning til girkasse følger med 1 Ny ABS sensor Forholdsvis nye dekk, men av den billige typen Nye bremseskiver forran Et nytt bremseskjold medfølger Nytt stort batteri (biltema) Led skiltlys Ny hendel til panser Softclose bakluke 2soners klimakontroll Oxford grønn Varme i seter forran Elektriske seter forran 4x elektriske ruter Elektrisk soltak Cruise controll Multifunksjonsratt Manuellt justerbart ratt Elektriske og oppvarmede speil Kjørecomputer Koppholder forran og bak ABS Servo Midtarmlene forran og bak Fjernstyrt sentrallås Eneste minus som jeg kan finne er at det rister litt ved nedbremsing (dårlig casterstag foring venstre forran?) beklager litt rot i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Januar 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2015 (endret) Bilen står i Hemne kommune, 1t og 30min sørvest for Trondheim. Der Krekar kanskje flytter Kan kanskje byttes i gromme 3delte felger 17-18" Endret Januar 30, 2015 av HagenJR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 Intresert i bytte i e39 523ia touring 97mod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert.92 Skrevet Februar 15, 2015 Share Skrevet Februar 15, 2015 Bytte i bmw e36 cab mye nytt å svart skinn mere info ved inntiresse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå