trulS Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 Har 3 refleksplater til e28 som skal selges. vil helst ha budrunde på disse og legger ut 1 om gangen. Helt nye og ikke vært montert på bil før. Første budrunde avsluttes 00:00 02.02-2015 Ligger også tråd på bimmeren.no og blir oppdatert på begge forumene så fort bud kommer inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Finnes det bilder av hvordan disse ser ut på bil? Tror aldri jeg har sett det før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Derfor jeg har lagt inn et bud på 100kr for jeg er nysjerrig, så jeg skal bare teste det på bilen min, mistenker at det ikke er så pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianlande Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Helde til? Byr 150 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulS Skrevet Februar 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2015 Holder til i stavanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Når er neste budrunde ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå