Gå til innhold

Dirty's E30M3 Tråd


Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

Det ser jo bra ut![emoji4]

Takluketrekket er nok et lite h.... å montere etter at takluka er på plass, for den skal klikkes på den tverbjelken som går i skinnene bak taklula. Det er ganske enkelt dersom den monteres før man setter i takluka og trekker den bakover, men ikke så langt at man ikke får tak i trekket når luka er montert[emoji4]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Endret av Laudrup
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser jo bra ut![emoji4]

Takluketrekket er nok et lite h.... å montere etter at takluka er på plass, for den skal klikkes på den tverbjelken som går i skinnene bak taklula. Det er ganske enkelt dersom den monteres før man setter i takluka og trekker den bakover, men ikke så langt at man ikke får tak i trekket når luka er montert[emoji4]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ah! ja da blir det nok til at jeg tar den av :) aldri demontert luke før men kan umulig være så vanskelig å  finne ut av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, stemmer[emoji4] er ganske kurrant alt med luka, bare man har gjort det en gang[emoji1] Eneste jeg ikke helt har skjønt, er hvordan du får det klikket i sveiva når luka er i 0-posisjon. Vet du det tar jeg gjerne mot tips[emoji1] Det kommer noen runder før på min etter at jeg hadde ut alt[emoji14]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Endret av Laudrup
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...