Thomaslmh Skrevet Februar 7, 2015 Share Skrevet Februar 7, 2015 Hei godtfolk. Jeg har nettopp kjøpt en 525d 2011-modell touring som har en DVD-veksler i hanskerommet. Dog er det ingen skjermer å oppdrive såvidt jeg kan se!? Hva er så poenget med DVD-veksler? Slik at man senere skal kjøpe skjermer? Så er det endel musikk fra forrige eier på bilens harddisk. Noe mulighet for å slette dette? Har søkt på nettet uten hell. Mvh Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Februar 7, 2015 Share Skrevet Februar 7, 2015 Du har ikke navigasjon, som igjen betyr at du har en skjerm, altså? Du kan snurre film der, sålenge bilen står stille. Eventuelt endre en pling og en plong i software så snurrer den film mens bilen er i fart også. Ang. å slette musikk så hadde Google god kunnskap om det "When you have a track highlighted move the iDrive controller to the right rather than pressing it down. It will give you the option to delete it. Same process for folders." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaslmh Skrevet Februar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2015 Takker. Har aldri helt sett poenget med å snurre film mens bilen står. Det er vel uansett neppe batteri nok for en spillefilm? Jeg går utfra at jeg kan koble et par skjermer i baksetet til denne spilleren. Fant ut hvordan man sletter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå