Kenboy82 Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Skrevet Februar 24, 2015 Hei igjen, Da har jeg fått in donorbilen i garasjen.. Bare det va en stor jobb! Fikk tatt ut interiøret av donor bil og begynt med og ta ut kabler, men jeg holdt på med dette så viste det seg at donorbilen har Sentralås som skal flyttes over på prosjektbilen. Måtte reparere litt på ledningen som går til bakruta, da denne var i to deler.
Kenboy82 Skrevet Mars 5, 2015 Forfatter Skrevet Mars 5, 2015 Ja så har jeg begynt og demontere side panelene som viste seg og være orginale, Men fyy f... for noen jubel idioter som har montert dette en gang, sikker 10l med lim, huff å huff.. her skal det festes orginalt igjen ettet hel lakkering. Bestemt meg for og hel lakkere i fargen diamantswartz metallic. I dag begynner jeg på og demontere eksos og mellomaksling før motoren skal ut og overhales med nye lager, ringer, ventilsliping og selvfølgelig lakkes opp til det smykket en M20 er☺
Kenboy82 Skrevet Mars 5, 2015 Forfatter Skrevet Mars 5, 2015 HARTGE eksos hele veien☺ Pusse litt på den så blir den flott..Er Hartge manifold på den også☺ Verksted bua mi, med akkurat nok plass☺ Fikk demontert eksos og Mellomaksling i kveld, så er ett skritt næreme med og få ut motoren☺ Mer oppdatering til uka.. Country Cruise til helgen☺ GOD HELG BIMMER LOVERS☺
Kenboy82 Skrevet Mars 24, 2015 Forfatter Skrevet Mars 24, 2015 Har skjedd endel mer med bilen. Kjøpt komplett ORGINALT mtech2 pluss mer. Kommer oppdatering og mer bilder i løpet av påsken.
Kenboy82 Skrevet April 18, 2015 Forfatter Skrevet April 18, 2015 Mtech 2 org sjekker passform☺ Nesten ferdig med demonteringen Komplett HARTE eksos hele veien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå