Xavi0n Skrevet Februar 15, 2015 Share Skrevet Februar 15, 2015 Hei, hadde lyst på dinavin i min bil helt til jeg så hvor sinnsykt mye det kostet, ser at det finnes andre alternativer som ser orginale ut og som kjører android, noen som har erfaringer med disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 Du får Dynavin D99/N6 på Ebay for 3900kr ca, vill ikke påstå at det er så ille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forbiss Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 D99 får du til den prisen ja. Ikkje N6. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RL02 Skrevet Februar 21, 2015 Share Skrevet Februar 21, 2015 Har D99 du kan få kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Februar 21, 2015 Share Skrevet Februar 21, 2015 hvorfor dynavin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Februar 21, 2015 Share Skrevet Februar 21, 2015 Dynavin med Android er ikke verdt det. Jeg angret hvertfall sykt. Utrolig ustabilt, og touch skjermen er elendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Februar 21, 2015 Share Skrevet Februar 21, 2015 er det jeg ville frem til også bortkasta penger, kjøp deg en "pure android" på ebay det funkerer veldig bra (har aldri hatt problemer med disse ) eriksen76 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Februar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2015 (endret) Du mener altså en spiller lik dynavin som kjører android? Grunnen til at jeg vil ha dynavin er for å beholde den orginale looken i bilen Endret Februar 22, 2015 av Xavi0n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Februar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2015 Har D99 du kan få kjøptDu har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Februar 22, 2015 Share Skrevet Februar 22, 2015 Du får mange forskjellige spillere med original look som driver andoid og de får du for rundt 3000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Februar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2015 Alt jeg har klart og finne er merkeløse spillere fra ebay, å sånt er jeg skeptisk til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Februar 22, 2015 Share Skrevet Februar 22, 2015 Sjekk ut ///AVIN Her er en omtale http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=1030193 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Februar 23, 2015 Share Skrevet Februar 23, 2015 Hold deg unna Dynavin, jeg hadde montert d99 i bilen min. Funket i knappe 1/2 år før den tok kvelden....fikk igjen pengene mine pga elendig kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertGråwe Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 Som andre har påpekt tidligere, er kanskje ikke kvaliteten på topp på kinaspillere, men når det er sakt kan jeg si at jeg er fornøyd med den jeg kjøpte via ebay.Nå finnes det et hav av spillere, og velge riktig er vanskelig.Jeg kjøpte denne: http://goo.gl/V5WNmP og er veldig fornøyd med den, men det kan jo være at andre her ikke ville være like tilfreds.Sjekk gjerne ut tråden min for bilder av den, de første bildene av stereoen er av en avin avant-1 som tok kvelden på meg, de siste bildene er av den jeg linker til.Når du skal velge spiller er det uansett viktig at du velger en med capasitiv touch, ellers sitter du der med neglene dine og fomler for å trykke på riktig knapper. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Som andre har påpekt tidligere, er kanskje ikke kvaliteten på topp på kinaspillere, men når det er sakt kan jeg si at jeg er fornøyd med den jeg kjøpte via ebay. Nå finnes det et hav av spillere, og velge riktig er vanskelig. Jeg kjøpte denne: http://goo.gl/V5WNmP og er veldig fornøyd med den, men det kan jo være at andre her ikke ville være like tilfreds. Sjekk gjerne ut tråden min for bilder av den, de første bildene av stereoen er av en avin avant-1 som tok kvelden på meg, de siste bildene er av den jeg linker til. Når du skal velge spiller er det uansett viktig at du velger en med capasitiv touch, ellers sitter du der med neglene dine og fomler for å trykke på riktig knapper. ^^ Hvordan er det å montere f.eks denne? Kunne tenkt meg en i E53'n hvor jeg byttet ut den originale store navien som står der nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå