Gå til innhold

Dynavin e39

Share

Anbefalte innlegg

Som andre har påpekt tidligere, er kanskje ikke kvaliteten på topp på kinaspillere, men når det er sakt kan jeg si at jeg er fornøyd med den jeg kjøpte via ebay.

Nå finnes det et hav av spillere, og velge riktig er vanskelig.

Jeg kjøpte denne: http://goo.gl/V5WNmP

og er veldig fornøyd med den, men det kan jo være at andre her ikke ville være like tilfreds.

Sjekk gjerne ut tråden min for bilder av den, de første bildene av stereoen er av en avin avant-1 som tok kvelden på meg, de siste bildene er av den jeg linker til.

Når du skal velge spiller er det uansett viktig at du velger en med capasitiv touch, ellers sitter du der med neglene dine og fomler for å trykke på riktig knapper. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Som andre har påpekt tidligere, er kanskje ikke kvaliteten på topp på kinaspillere, men når det er sakt kan jeg si at jeg er fornøyd med den jeg kjøpte via ebay.

Nå finnes det et hav av spillere, og velge riktig er vanskelig.

Jeg kjøpte denne: http://goo.gl/V5WNmP

og er veldig fornøyd med den, men det kan jo være at andre her ikke ville være like tilfreds.

Sjekk gjerne ut tråden min for bilder av den, de første bildene av stereoen er av en avin avant-1 som tok kvelden på meg, de siste bildene er av den jeg linker til.

Når du skal velge spiller er det uansett viktig at du velger en med capasitiv touch, ellers sitter du der med neglene dine og fomler for å trykke på riktig knapper. ^^

Hvordan er det å montere f.eks denne? Kunne tenkt meg en i E53'n hvor jeg byttet ut den originale store navien som står der nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...