kim2209 Skrevet Februar 17, 2015 Skrevet Februar 17, 2015 Har satt på ny sachs sinter 4 puck lamell på org dobbelmasse svinghjul og org trykkplate, får en vibrasjon i hele bilen, hva kan være årsaken til dette?? noen som har vært borti det.
D.Toft Skrevet Februar 17, 2015 Skrevet Februar 17, 2015 vibrasjon når du setter bilen igang? eller under kjøring og? hadde dette på mine biler med 4puck. helt normalt selv på enkeltmasse svinghjul. er nok puckene som er litt skålformet.
kim2209 Skrevet Februar 17, 2015 Forfatter Skrevet Februar 17, 2015 vibrasjon uansett, t.o.m når den kun står i fri på tomgang, å når jeg setter den i gir å slipper clutchen hakker den litt før den tar tak
stig. Skrevet Februar 18, 2015 Skrevet Februar 18, 2015 er ikke unormalt at en grommere clutch lugger litt spesielt ved igangkjøring, men ser du har dobbeltmasse svinghjul, men veit vertfall på enkeltmasse svinghjul med ufjøra clutch hjerte da lugger det no jævlig ved igangkjøring,hehe , kjørete med det i nesten 3 år jeg tror jeg, blir fort vant til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå