Andreas Osland Skrevet Februar 18, 2015 Skrevet Februar 18, 2015 (endret) Hallo!Handlet ny bil for noen uker siden og tenkte jeg kunne oppdatere her hva jeg gjør med bilen etterhvert Litt kjapp info om bilen:1999188xxxkm318, 1,9LshadowlinePlaner :Ta div rust på dører,skjermer,luke -Delvis gjort, trenger ny bakluke pga fææælt hullSenk, eu først? Skal inn i sommer18 BBS LM replica, 18x8,5 fremme og 18x9bakOrange blink fremme - Har sota de orange med spray fra biltema, men synes det ser litt halveis utSote baklys, usikker på hvordan jeg skal ha de AngeleyesM-tech fanger forranSote ruterNy endepotte, har sebring dtm liggende fra e36n men usikker på hvordan det ville sett ut Anlegg:2x kicker l5 12'' i hjemmelagd kasseKicker zx.750 monoblokkKenwood spillerBiltema strømkabel, blir bytta ut til 50mm cube etterhvert50mm cube jordingskabel Videre planer for anlegg :50mm kabel fra batteri til dynamo50mm til batteriEkstra batteri bakKondensatorBytte diskanter og høytalere fremme i dører, og høytalerene bak i bagasjerom. Har ikke sjekka om det er i dørene bakStørre monoblokk når jeg får nokk strøm til å drive noe større Endret Februar 18, 2015 av candy Diiesel reagerte på dette 1
Andreas Osland Skrevet Februar 18, 2015 Forfatter Skrevet Februar 18, 2015 Vurderer å lakke bbs felgene morellrød eller vinrød, tycks? Iike heelt fargen jeg er ute etter på bildet men..
Andreas Osland Skrevet Februar 20, 2015 Forfatter Skrevet Februar 20, 2015 Felg nr 1 lakkert, 3 to go Diiesel reagerte på dette 1
Freakshow Skrevet Mars 21, 2015 Skrevet Mars 21, 2015 tøft med litt flashy felger! men få på senk fortest mulig så blir det mye bedre! ^^
Andreas Osland Skrevet Mars 25, 2015 Forfatter Skrevet Mars 25, 2015 tøft med litt flashy felger! men få på senk fortest mulig så blir det mye bedre! ^^ Skal skremme bort høydeskrekken så snart jeg har tatt meg tid til eu,,
bmwfreak89 Skrevet Mars 25, 2015 Skrevet Mars 25, 2015 fin kjære du har der artig farge valg på felgene smatt greit med resten av bilen lurte på ossen er det du har gjort det med park lys i blink lysene dine?
Andreas Osland Skrevet Mars 26, 2015 Forfatter Skrevet Mars 26, 2015 fin kjære du har der artig farge valg på felgene smatt greit med resten av bilen lurte på ossen er det du har gjort det med park lys i blink lysene dine? Takk Kobla ut av parklys pærene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå