Bmw-Lars Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 (endret) Hei. Har en E46 320d 2003. Den gikk fint helt til på Søndag(Onsdag idag). Da hadde jeg vært ute å kjørt, også skulle jeg flytte bilen etter 5 min, men da er det ingen reaksjon i starter. Setter den på lading ettersom jeg trodde det var dårlig batteri. Etter 5 min med lading så starter den. Men på Mandag etter jobb så er den helt død igjen. Prøver med startkabler og starthjelp, men det hjelper ikke. Så prøver vi å dra den i gang, men fortsatt ingen reaksjon. Har feilsøkt med Bmwscanner 1.4 og får opp en feilkode som kommer igjen. 4A42 [ 19010 ] EWS Interface-Error. Fikk bort denne i går(Tirsdag) da startet den med en gang. Men da jeg kom hjem fra jobb idag så ville den ikke starte igjen. Da var den feilkoden kommet igjen og får ikke fjernet den. Har prøvd: - Byttet batteri - Sjekket alle sikringer i hanskerom og ved hjernen. - Sjekket så dieselpumper går - Starter er ok Leste litt på netten at motorstyring og Ews iblant "mistet" hverandre. Prøvde å resette dette med Bmwscanneren under DDE menyen. Men da får jeg en feilmelding på EWS-DDE adaptation: Fail (E =EWS1). Noen som har vært borti dette før? Er det noe annet program som er bedre? Endret Februar 18, 2015 av Bmw-Lars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 Inpa er bedre til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå