ovangs00 Skrevet Februar 23, 2015 Share Skrevet Februar 23, 2015 Har akkurat montert kw sett på f32'en. Skal nå justere inn ønskelig høyde. Foran gikk det greit, men bak litt verre.. Kan det stemme at denne må demonteres for hver gang man vil justere høyden? Når den er montert, og jeg prøver å skru på den lilla ringen, så følger bare gjengene med (den sorte med tall på). Vanskelig å få til å holde denne på plass mens jeg skrur på den lilla.. Noen kjennskap til om alt må av igjen hver gang man vil justere høyden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Februar 23, 2015 Share Skrevet Februar 23, 2015 Hei Den skal ikke følge med. Har du fått skrudd den hardt nok til på toppen? Er det slik på begge sider? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 Er det ikke en tapp på den sorte som skal inn i et lite hull i karosseriet for å låse den fast da? Mener det var noe slikt på e90... Sent from my iPad using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Februar 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2015 Jeg har ikke montert det selv, så det vet jeg ikke. Bavaria gjorde det for meg. Men, når jeg ser på den originale som sto der, så har hvertfall ikke den biten tapp som skal inn i et hull. Kan heller ikke se at der er noe som skal skrus fast - virker bare som om den skal stå løst oppi.. [emoji15] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Februar 27, 2015 Share Skrevet Februar 27, 2015 Den var ikke løs når jeg monterte det settet på m3, Men det kan jo være forskjellig. Ser på youtube når dem justerer der så sitter dem fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet Mars 26, 2015 Share Skrevet Mars 26, 2015 Kan jeg spørre hva du måtte betale for at bavaria satt det på for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lierbimmer Skrevet Mars 26, 2015 Share Skrevet Mars 26, 2015 du kan prøve å jekke opp bærearmen litt slik at fjære står i spenn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå