CYCLONE Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 Jeg veit det ikke kryr av de 850 kassene og de er litt dyrere en jeg ønsker stort sett. Jeg lurer derfor på om noen har noen rimeligere alternativer til meg som for eks omsveiset 530d kasse eller noe annet tilpasset. Gjerne så ferdig til bruk som mulig . Kan jeg forresten bruke noe 5 serie deler til pedalsett osv ? Jeg skal uansett ha datasprut så det blir manuell gasswire etter hvert. Alle forslag vurderes men jeg har ikke behov for å kjøpe noe som er gullforgylt til dette prosjektet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 (endret) Pedal sett fra e32 og e34 manuel passer rett over. Du kan bruke svinghjul fra v8 motor, å letteste er nok få tak i ei 530d kasse og clutch/converter hus fra en automat kasse,å sveise om. på m70 aut kasse så er dette huset skrudd, mens på m73 er det helstøpt kåpe og kasse i et Endret Februar 26, 2015 av stig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå