St4yk3 Skrevet Februar 26, 2015 Skrevet Februar 26, 2015 Hallo, har litt problemer med Bmwen, en e36 320, den begynte å fjuske får noen månder siden å er ikke blidt brukt etter det før idag, det begynte med at når jeg trør inn gassen så smeller det, og bilen gurgler (får mye bensin) tror jeg, så var jeg og tokk diagnose på den, så fikk jeg opp feilen at lmm'en var ødelagt. Nå har jeg byttet Lmm'en men den fjusker enda, må jeg slette feilen på obd får at den kanskje skal fungere, som om den er i en slags sikkerthetsmodus? er en m52b20 er en brukt lmm så kan hende at den er ødelagt men er ikke helt sikker.
bmwmann24 Skrevet Februar 26, 2015 Skrevet Februar 26, 2015 Napp av coiler å se etter vann i plugghullet. Vannet gir overslag og forstyrrer tennpluggen så bensinen blir ikke antent før den treffer varm eksos, det er det som er smellene du hører. Stikk en fille over tennplugg hull mens du blåser ut vannet med trykkluft. Standard m50 feil dette. Få bort fukt fra gummi på coilen. Skader nok ikke å bytte tennpluggene heller. Hjelper ikke dette så kan du prøve å nappe ut en og en coil og høre om det blir forskjell på motor gangen. Endrer ikke motorgangen seg så har du funnet en deffekt coil f.eks.
St4yk3 Skrevet Februar 27, 2015 Forfatter Skrevet Februar 27, 2015 Napp av coiler å se etter vann i plugghullet. Vannet gir overslag og forstyrrer tennpluggen så bensinen blir ikke antent før den treffer varm eksos, det er det som er smellene du hører. Stikk en fille over tennplugg hull mens du blåser ut vannet med trykkluft. Standard m50 feil dette. Få bort fukt fra gummi på coilen. Skader nok ikke å bytte tennpluggene heller. Hjelper ikke dette så kan du prøve å nappe ut en og en coil og høre om det blir forskjell på motor gangen. Endrer ikke motorgangen seg så har du funnet en deffekt coil f.eks. Okei, skal prøve dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå