chrhov Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 Tøft prosjekt! ? målt hvor mange grader sving du får med styrevinkeladapteren? Og hvilke endeledd bruker du? Sent fra min E5823 via Tapatalk Holder på å sette sammen forstilling på min e36 å leste meg skakk ihjel på forum,og funnet ut at viss man kombinerer e92 endeledd, e46 bærebruer og korter inn styrespindel ca 2.5 cm evt tparts sin styrevinkeladapter så skal man få til rundt 60grader sving, var han som starta slrspeed som har skrevet dette på et forum, og utvikla vel et eget kit i løpet av 7 år.Sent fra min E5823 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 overhal diffbremsen og få mere brems på den? ^^dette blir bare isbanebil eller? Rollefse reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollefse Skrevet Januar 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2016 Holder på å sette sammen forstilling på min e36 å leste meg skakk ihjel på forum,og funnet ut at viss man kombinerer e92 endeledd, e46 bærebruer og korter inn styrespindel ca 2.5 cm evt tparts sin styrevinkeladapter så skal man få til rundt 60grader sving, var han som starta slrspeed som har skrevet dette på et forum, og utvikla vel et eget kit i løpet av 7 år. Sent fra min E5823 via Tapatalk ja jeg har t-parts adapter å e46 ben. har ikke byttet noe som helst annent bare skrudd rett opp. det eneste er at på e46 så er det 6kant / 8 kant. husker ikke. å de må du få runde. overhal diffbremsen og få mere brems på den? ^^ dette blir bare isbanebil eller? ja har lyst til det. men koster litt. enn så lenge har den bare blitt brukt på is. men sommer 2017 skal den forhåpentlig bli brukt til alt =) planer om å ha motor osv klart til vinter neste sessong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 17, 2016 Share Skrevet Januar 17, 2016 Ser spennende ut dette 4,27 utveksling høres noe høyt ut, men funker det er det jo det som teller Rollefse reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollefse Skrevet Januar 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2016 Ser spennende ut dette 4,27 utveksling høres noe høyt ut, men funker det er det jo det som teller ja var ikke ønske mitt. når motor er ferdig blir det nok tilbake med bremsen med nye lameller og 40% regner jeg med. 3,15 utv. med org på is ville jeg tro 3,64 var midt i blinken. bror kjører med 3,46. er ikke så galt det eller. finni noen kalkulatorer på nettet å den sier 182km/t på 5 med 6500rpm så i og for seg er det litt overkill. men som sagt, en gratis diff så tar eller på meg jobben å prøver. tidligere slet jeg med hoppet fra 2-3 som var så stort. dro lett ut 2, putta 3 og hadde ikke altdit krutt for og holde. sånn som kalkulatoren sier skal jeg ha nesten samme fart i 3 nå, og hopet til fjerde er kortere. så har egentlig litt troa på isen med org motor. Skal holde update. veit ikke om jeg kommer meg på gatebil on ice og få testet [-o< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Januar 22, 2016 Share Skrevet Januar 22, 2016 hadde toppfart på 170kmh på speedo i en 328 med 4.44. 318is trygdespak diff Rollefse reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollefse Skrevet Januar 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2016 Uppdate Diff 3,15 --> 4,27 3 kjappe oljeskift for å få ut dritt Fettish for gul Funket helt rått. hadde ikke særlig troen selv, men er å anbefale å putte på en org 2,5 til isbruk. kjører bare 3 og 4, 5 på langsletter. har så kort hopp i mellom 3-4 så har full pupp. kjørte konkuranse med 20 bil på sigdal, men fikk ikke info om hvordan dette gikk. 100% men lukter at det ligger en pall plass i luften. Takker bmw ccn Hordaland for en trivelig dag på hebbes racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå