Tmads1 Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 Hei folkens. Har lest og tråla igjennom TRF tråden men blir ikke noe klokere. Jeg har en 98 325tds som er ett mareritt og starte da den er varm, har byttet fødepumpa og temp giver I toppen. Da den er kald starter den lett, det Gjør den forsåvidt så lenge glødetegnet kommer opp.. Finnes det noe enveis ventil eller noe sånt som Gjør at dieselen renner tilbake og jeg må kinne frem ny diesel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 Kan tenkes at pumpen må times på nytt (SOI-BOI) ettersom kjede kan strekke seg litt over tid. Står i tråden et sted, det er jeg ganske sikker på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tmads1 Skrevet Mars 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2015 (endret) Men hvordan kan det Være tilfelle da den starter som den skal da den gløder? Og den går som den skal også? Plugger jeg ut tempføleren I toppen starter den jo perfekt Endret Mars 3, 2015 av Tmads1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå