Mestern Skrevet Mars 6, 2015 Share Skrevet Mars 6, 2015 På jakt etter en front fanger til e46 touring 2003! Helst i sølv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Mars 6, 2015 Share Skrevet Mars 6, 2015 Jeg har komplett med lykter og lister osv. Holder til i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mestern Skrevet Mars 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2015 Sølvfarget ? Pris? Kan du eventuelt sende den med posten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 (endret) Den er titan silver. Trenger du komplett med bjelke eller bare skallet? Hvor holder du til? Endret Mars 7, 2015 av E30TurboTouring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mestern Skrevet Mars 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2015 Trenger bare skallet Jeg holder til i Porsgrunn, Telemark Kan du sende meg bilde av den på e-post? Glenn.b@live.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 Skal få tatt et bilde i løpet av helgen, må bare på loftet å finne den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mestern Skrevet Mars 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2015 Okei Pris tenker du ? Du har vel tilfeldigvis ikke panser å ? ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 1000 kr + frakt? Panser har jeg dessverre ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mestern Skrevet Mars 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2015 Sender du meg bilde av den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå