Joachim S Hamar Skrevet Mars 23, 2015 Skrevet Mars 23, 2015 Alt ser da riktig ut. Må være fryktelig lang fjør bak da? Får når du ser på bilde av min over her så står den i bånn bak. Å jeg har 1 og 3/4 orginal bumpstopper på hvær bakdemper, å merker ikke noe til d
Espenhag1 Skrevet Mars 23, 2015 Forfatter Skrevet Mars 23, 2015 Ja den er lang! Så fjerne litt av bumperstop hjelper tror du? Men på bildet av forran, skal den svarte koppen over justeringskruen være der? Blir jo plutselig 3-5cm lavere om den fjernes?
Joachim S Hamar Skrevet Mars 23, 2015 Skrevet Mars 23, 2015 Nei det jeg mente med bumpstoppene er at det ikke hjelper å fjerne de da min er lavere å har nesten 2 hele orginal bumpstops på hvær side bak. Tror ikke det gjør noe å fjerne den koppen forran, om fjøra går fint på mutteren. Er ikke sånn kopp på kw settet mitt værtfall
Espenhag1 Skrevet Mars 23, 2015 Forfatter Skrevet Mars 23, 2015 Åja da er jeg med! Må kappe da.. Vil tro det går fint, eventuelt lage en ring av stål som passer slik at fjøra ikke hviler rett på mutteren!
Joachim S Hamar Skrevet Mars 23, 2015 Skrevet Mars 23, 2015 Må nok det da. På kw settet er det bare en plastmutter, med metall gjenger forran. Så vil tro det går fint [emoji4]
e30 tic Skrevet Mars 25, 2015 Skrevet Mars 25, 2015 Min org d3 touring er lavere bak enn den sorte her på bilde vertfall. Jeg har kjøpt nye dempere og fjører for jeg syns den er for lav. Dempere er helt i orden så eg kan selge dette evt om noen skal ha det lavt
e30 tic Skrevet Mars 26, 2015 Skrevet Mars 26, 2015 av D3'en kan ordne det i helgen ja. send meg en pm om du er inntr. er skjelden på bimmers
Espenhag1 Skrevet Mars 26, 2015 Forfatter Skrevet Mars 26, 2015 Har msport jeg også, men knapt nok forskjell med senk
Espenhag1 Skrevet Mars 26, 2015 Forfatter Skrevet Mars 26, 2015 Har msport jeg også, men knapt nok forskjell med senk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå