Rallaren Skrevet Mars 10, 2015 Share Skrevet Mars 10, 2015 (endret) Hei, har nylig kjøpt meg ein 520i der km telleren ligger og veksler mellom 9 millioner og 560km. Når jeg vrir om tenninga uten å starte bilen viser den 560km og når jeg kjører så viser den 999k. Noen som vet om det går an og gå inn og finne den egentlige km standen og deretter legge den inn slik at den viser i displayet?Er litt kjipt å ha ein bil som har gått 999k og noen ganger 560km.. Endret April 8, 2016 av Rallaren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 10, 2015 Share Skrevet Mars 10, 2015 E39? E60? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techman Skrevet Mars 10, 2015 Share Skrevet Mars 10, 2015 Riktig km-stand skal ligge i LCM(Light Control Module). Bare å koble på med et diagnoseverktøy f.eks. BMW Scanner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallaren Skrevet Mars 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2015 E39? E60? E ein 98 mod e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallaren Skrevet Mars 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2015 Riktig km-stand skal ligge i LCM(Light Control Module). Bare å koble på med et diagnoseverktøy f.eks. BMW Scanner. Og då kan eg hente ut riktig km stand ved å koble meg til LCM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techman Skrevet Mars 10, 2015 Share Skrevet Mars 10, 2015 Ja, så fremt LCM ikke er byttet uten å legge inn riktig km, eller tuklet med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallaren Skrevet Mars 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2015 Ja, så fremt LCM ikke er byttet uten å legge inn riktig km, eller tuklet med. Ja er litt redd for den er tuklet med, håper den ikkje er det. Er dette noe eg kan klare selv? har ca ingen erfraing med data/computere. Noen spesielt sted eg bør kjøpe scanner fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techman Skrevet Mars 10, 2015 Share Skrevet Mars 10, 2015 Du må ha software og kabel. Hvis du ikke har noe erfaring vil jeg anbefale deg å ta kontakt med noen som har. Se liste i den store diagnosetråden her og finn noen som bor i nærheten av deg. Lykke til. http://bimmers.no/topic/690841-den-store-diagnose-tr%C3%A5den-oppdatert-180313/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallaren Skrevet Mars 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2015 Du må ha software og kabel. Hvis du ikke har noe erfaring vil jeg anbefale deg å ta kontakt med noen som har. Se liste i den store diagnosetråden her og finn noen som bor i nærheten av deg. Lykke til. http://bimmers.no/topic/690841-den-store-diagnose-tr%C3%A5den-oppdatert-180313/ Tusen takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå