bmw318i Skrevet Mars 11, 2015 Share Skrevet Mars 11, 2015 Hei, Driver å monterer et m20 svinghjul og starter på min 325 m50, men m20 svinghjulet er 20mm tynnere, må jeg skimse ut utløserlager da tro? noen som vet åssen dette skal gjøres?, Håper på svar, hadde hjulpet meg godt )vet dette har vert tema angående svinghjul, men finner ikke noe på det jeg lurer på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mars 12, 2015 Share Skrevet Mars 12, 2015 20mm tynnere ? det er vel sikkert fordi du har dobbeltmasse svinghjul til m50 det da ? man fikk jo m50 med enkeltmasse svinghjul også, så er kansje mulig at du burde ha slave cyl og utløserlager fra m50 uten DM svinghjul, sjekk på listene inne på gs da vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
so3nd Skrevet Mars 12, 2015 Share Skrevet Mars 12, 2015 Du kan enten kjøpe tykkere utløserlager frå 323 eller 325 e30 Eller så kan du forlenge slavesylinder armen. eller som eg gjor lagde ein lenge tapp på girkassen der gaffelen står inte. stig. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw318i Skrevet Mars 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2015 Oki, så jeg kan ikke bare skimse me noe mellom clutch plate å utløserlager da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
so3nd Skrevet Mars 13, 2015 Share Skrevet Mars 13, 2015 Går sikkert fint de og:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå