Dahlbrg Skrevet Mars 13, 2015 Share Skrevet Mars 13, 2015 Heisann, har nå prøvd å søke litt rundt men klarer ikke finne toleranser på m50b25, altså lagerklaringer på veiv, råder, oljepumpe og det hele. Skal overhale og tenkte å gå over alt skikkelig om noen som har det tilgjengelig eller vet hvor man kan få tak i det blir det satt stor pris på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dahlbrg Skrevet Mars 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2015 Ingen? Ser da mange som har skrudd m50 her inne og målt litt og herja, svar vil bli satt enorm pris på da jeg sliter med å finne tak i dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Mars 16, 2015 Share Skrevet Mars 16, 2015 (endret) Du kan se her, der finner du M50: https://www.bmwtechinfo.com/repair/main/index_cd3.htm Generelt nedenfor, se bort fra B20, vet ikke helt hvorfor den kom opp når jeg søker på B25 motoren. SE og BMW Workshop Manuals . Vet ikke hvilken bil du har så jeg gjetta E34 Endret Mars 16, 2015 av FJPopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dahlbrg Skrevet Mars 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2015 (endret) Se der ja! Tusen hjertelig kom godt påvei der! Å stemte bra med E34 ja Endret Mars 16, 2015 av Dahlbrg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå