MariusRoren Skrevet Mars 13, 2015 Share Skrevet Mars 13, 2015 Trenger venstre kanal med nedre del av bakskjerm fra m3 cab, tilfelle noen har et importert karosseri de skal kvitte seg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Mars 13, 2015 Share Skrevet Mars 13, 2015 Hvis du kan bruke fra coupe så har jeg et karosseri stående i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet Mars 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2015 kanalene er annerledes med en skjøt fremme, så tror ikke jeg kan bruke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Mars 16, 2015 Share Skrevet Mars 16, 2015 Hvis du ombestemmer deg skal jeg til Bergen i løpet av uka og kunne tatt med ut-kappet til Asker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet Mars 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2015 (endret) ok, skal sjekke litt.. Kan du eventuelt sende meg hva du skal ha for det på pm? Endret Mars 16, 2015 av ///MariusR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå