Admiral1 Skrevet Mars 13, 2015 Skrevet Mars 13, 2015 (endret) Heisann ! Jeg savner at sensorene foran bare virker når jeg skal inn i garasjen. Jeg må trykke på knappen, lett å glemme. Går jo automatisk på bak i revers, men jeg finner ikke noe i menyen som gir meg mulighet til å få de foran automatisk på i lave hastigheter. Noen som vet om det er mulig ? Endret Mars 13, 2015 av Admiral1
Sammyen Skrevet Mars 13, 2015 Skrevet Mars 13, 2015 (endret) Dette vil vel være drit når du står i kø og ligger klint i bakfangeren på han framfor? Tenker på parkeringssensoren no sant?http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=642922 Endret Mars 13, 2015 av Sammyen
Admiral1 Skrevet Mars 13, 2015 Forfatter Skrevet Mars 13, 2015 Det fungerter så bra på min 09 W211, og er kjempeskummelt å glemme å trykke på knappen. Jeg får gjøre som han i tråden din, rygge inn i garasjen.
Anathema Skrevet Mars 13, 2015 Skrevet Mars 13, 2015 Jeg har en solid planke liggende på tvers på gulvet der jeg vil stoppe. To korte biter holder så denne i posisjon ut fra veggen. Alt ligger løst, så gulvet enkelt kan feies. Fungerer utmerket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå