OrjanBmw Skrevet Mars 14, 2015 Skrevet Mars 14, 2015 Hallais! Driver å ser på 1-serien/3-serien, men ble overrasket over at jeg ikke finner noe info om motorvarmer/webasto på disse. Noen som vet om det kan bestilles med dette?
HansErik Skrevet Mars 14, 2015 Skrevet Mars 14, 2015 Hallais! Driver å ser på 1-serien/3-serien, men ble overrasket over at jeg ikke finner noe info om motorvarmer/webasto på disse. Noen som vet om det kan bestilles med dette? Så vidt jeg har skjønt finnes ikke dette fabrikkmontert fra BMW til 3-serie ihvertfall, antageligvis ikke 1-serie heller. Det er visst mulig å ettermontere Webasto eller Eberspächer (husker ikke hvilken, muligens begge to), men dette er rimelig dyrt. Jeg har hørt pris rundt 30.000...
romi Skrevet Mars 18, 2015 Skrevet Mars 18, 2015 Til 1-serie vet jeg ikke, men 3-serie E9x hadde opsjon på S536A Auxiliary heating som er (såvidt jeg vet) webasto, og det virker rart hvis de ikke tilbyr det lenger :-/
quandt1960 Skrevet Mars 18, 2015 Skrevet Mars 18, 2015 BMW monterer det ikke lenger på fabrikken men tilbyr det som ekstra (accessories) og monterer det for kunden på verkstedet før bilen leveres ut. Da blir det og en garanti fra BMW som gjelder på det. Vet ikke helt hvorfor men jeg tror nok det har med logistikk og avtale med Webasto å gjøre. En kan også ettermontere Eberspächer og det koster ca 25000 for en E91 pluss 5-6000 hvis en vil ha mobilfunksjon. På E9X ble webasto levert fra fabrikk (S536A) som det skrives overnfor.
OrjanBmw Skrevet Mars 20, 2015 Forfatter Skrevet Mars 20, 2015 Takker for svar folkens! Får vel ta meg en tur til butikken og plage selgere til jeg finner noen som kan bekrefte om jeg kan bestille med varmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå