aceracer666 Skrevet Mars 15, 2015 Skrevet Mars 15, 2015 Hei. Skal bytte fjærer bak på e39 touring, skal montere senkesett. Men hvordan skifte fjærene lettest mulig? Ser ikke helt hvordan jeg skal få på no fjærklemmer .. har løsna demper nede men får ikke brua så mye ned så fjæra ikke står i spenn... Tips motas med takk!
MagnusHN Skrevet Mars 15, 2015 Skrevet Mars 15, 2015 Jeg måtte bruke to fjærklemmer, er jævlig trangt! Når du har pressa fjærene nok i sammen så må du presse bærebrua så langt ned du klarer mens du tar fjøra ut, det er lettere hvis man er to stykker da
aceracer666 Skrevet Mars 15, 2015 Forfatter Skrevet Mars 15, 2015 Da må du demontere noen stag som sitter på navet da? Har prøvd å få fjærklemmer oppi der men er litt dårlig plass ja..
MagnusHN Skrevet Mars 15, 2015 Skrevet Mars 15, 2015 Jeg løsnet bare demperen, slik ser du hvordan jeg hadde fjørklemmene
aceracer666 Skrevet Mars 15, 2015 Forfatter Skrevet Mars 15, 2015 Hehe.. fikk på en fjærklemme på ytersiden også Bente jeg brua ned å dro ut fjæra med et spett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå