RobertGråwe Skrevet April 4, 2015 Share Skrevet April 4, 2015 Vel, siden Kenwood-spillere går i protect mode når det er kortslutning på høytalerutgangene, vil jeg fortsatt tro det er her problemet ditt ligger.Og du hadde jo som du sier ingen lyd med den første spilleren.Jeg putter en finger på kortslutning mot jord bak ved høytaleren.Ta ut høytaleren du fiklet med og test spilleren uten disse koblet til, pass på at de ikke kortslutter når du har av ledningene og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sørensen Skrevet April 4, 2015 Forfatter Share Skrevet April 4, 2015 Vel, siden Kenwood-spillere går i protect mode når det er kortslutning på høytalerutgangene, vil jeg fortsatt tro det er her problemet ditt ligger. Og du hadde jo som du sier ingen lyd med den første spilleren. Jeg putter en finger på kortslutning mot jord bak ved høytaleren. Ta ut høytaleren du fiklet med og test spilleren uten disse koblet til, pass på at de ikke kortslutter når du har av ledningene og. Kan gjøre ett forsøk til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sørensen Skrevet April 4, 2015 Forfatter Share Skrevet April 4, 2015 Da har jeg prøvd det og! Uten resultat, fortsatt like dødt... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertGråwe Skrevet April 4, 2015 Share Skrevet April 4, 2015 Jeg tror fortsatt det sitter en kortslutning en plass, siden problemet oppstod etter at du tok ut elementet.Hvorvidt dynavin takler 0 ohm uten å brenne noen komponenter vet jeg ikke, håper jo det for din del, men det er nok verdt å få det undersøkt.Hvis du har et multimeter kan du prøve og ohme,Skru av tenninga, deretter måler du.først mellom + og - på en side, og så mellom jord på karosseri og +/- for å sjekke at det ikke er kortslutning mellom ledningene eller til jord.Gjenta på alle høytalerutgangene.Multimetere er forskjellige, men de viser vanligvis 0 eller 1 om det er kortslutning, er litt lengde på kretsen du måler så 1ohm kan forekomme.Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sørensen Skrevet April 4, 2015 Forfatter Share Skrevet April 4, 2015 Jeg tror fortsatt det sitter en kortslutning en plass, siden problemet oppstod etter at du tok ut elementet. Hvorvidt dynavin takler 0 ohm uten å brenne noen komponenter vet jeg ikke, håper jo det for din del, men det er nok verdt å få det undersøkt. Hvis du har et multimeter kan du prøve og ohme, Skru av tenninga, deretter måler du. først mellom + og - på en side, og så mellom jord på karosseri og +/- for å sjekke at det ikke er kortslutning mellom ledningene eller til jord. Gjenta på alle høytalerutgangene. Multimetere er forskjellige, men de viser vanligvis 0 eller 1 om det er kortslutning, er litt lengde på kretsen du måler så 1ohm kan forekomme. Lykke til! Skal gi det ett forsøk imorgen! Tusen takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sørensen Skrevet April 7, 2015 Forfatter Share Skrevet April 7, 2015 Jeg tror fortsatt det sitter en kortslutning en plass, siden problemet oppstod etter at du tok ut elementet. Hvorvidt dynavin takler 0 ohm uten å brenne noen komponenter vet jeg ikke, håper jo det for din del, men det er nok verdt å få det undersøkt. Hvis du har et multimeter kan du prøve og ohme, Skru av tenninga, deretter måler du. først mellom + og - på en side, og så mellom jord på karosseri og +/- for å sjekke at det ikke er kortslutning mellom ledningene eller til jord. Gjenta på alle høytalerutgangene. Multimetere er forskjellige, men de viser vanligvis 0 eller 1 om det er kortslutning, er litt lengde på kretsen du måler så 1ohm kan forekomme. Lykke til! Feilsøkte som du sa å fant ledningsbrudd på ene høytalleren bak på en plass det ikke var lett å se det, så tuuusen takk for tips! Lyden er nå tilbake igjen RobertGråwe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet April 7, 2015 Share Skrevet April 7, 2015 Feilsøkte som du sa å fant ledningsbrudd på ene høytalleren bak på en plass det ikke var lett å se det, så tuuusen takk for tips! Lyden er nå tilbake igjen ja nei, ofte er det det obviouse som et kabelbrudd. bmw sliter med det. samme med BC knappen i E46 og bakluke knappen som får kabelbrudd (og da følger skiltlysa med) så eg har hatt noen kabler å fikse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertGråwe Skrevet April 8, 2015 Share Skrevet April 8, 2015 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå