naavik Skrevet Mars 16, 2015 Share Skrevet Mars 16, 2015 Hei, har kjøpt meg E92 da E81'n ble for liten Fulgte da med ground zero 8" var ute med setet idag for å montere dette, men uansett hvordan jeg ser på det skjønner ikke hvordan dette skal kobles mot OEM koblinga. Noen som har erfaringer med dette på E92? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Nordli Skrevet Mars 17, 2015 Share Skrevet Mars 17, 2015 Ganske lett. Er + og - på kabel inn til sub. Mest sannsynlig må du fjerne den orginal plug´en og montere + & - rett inn på suben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naavik Skrevet Mars 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2015 Ganske lett. Er + og - på kabel inn til sub. Mest sannsynlig må du fjerne den orginal plug´en og montere + & - rett inn på suben. Takk, var av med setet nå og er nesten med.. men hva er + og - av disse? blå, rød, hvi/tbrun, blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naavik Skrevet Mars 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2015 Om jeg ikke er helt bak mål nå så har jeg skjønt det sånn En blå og rød på + En blå og jord (hvit/brun) på - Espen Nordli reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Nordli Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 Stemmer det "Naavik" sier. Blå/rød er + og Blå/jord er -. Bare og prøve deg fram Hvordan har du tenkt me 8" suben? Har du adapter til den? Eller er den til Bmw ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naavik Skrevet Mars 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2015 Det fulgte med adapter. passa ikke helt, men klipte det til.vedlig grei lyd i forhold til de orginale, skulle selvfølgelig også montert en stk forsterker. men det kan man jo ta i ettertid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Nordli Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 Skjønner ja det må vell kuttes litt i golvet. Ja, har lest på Bimmerfest der det er flere som mener at sub´ene under setene funker bra. At det blei mye forskjell bare og montere en monoblock forsterker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 .... skulle selvfølgelig også montert en stk forsterker. men det kan man jo ta i ettertid ... Ja, har lest på Bimmerfest der det er flere som mener at sub´ene under setene funker bra. At det blei mye forskjell bare og montere en monoblock forsterker. Det blir definitivt veldig mye bedre lyd om du bytter ut original forsterker med en skikkelig sak. Jeg tenker da ikke bare monoblokk for 8" men å drive alle elementene med en/flere forsterker(e) av kvalitet. Ble som natt og dag i min E91. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Nordli Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 Jepp- Merket du mye forskjell me ny sub da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naavik Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2015 Jepp- Merket du mye forskjell me ny sub da ? Betydelig bedre lyd, har også montert en stk forsterker I ettertid, og satt inn tweeters samt mellomstore forran og bak. Ble en helt annen verden lyd messing inne I bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå