Gå til innhold

bytte sub under setet E92 (ground zero 8")

Anbefalte innlegg

Hei, har kjøpt meg E92 da E81'n ble for liten ;)

Fulgte da med ground zero 8"

var ute med setet idag for å montere dette, men uansett hvordan jeg ser på det skjønner ikke hvordan dette skal kobles mot OEM koblinga.

Noen som har erfaringer med dette på E92?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske lett. Er + og - på kabel inn til sub. Mest sannsynlig må du fjerne den orginal plug´en og montere + & - rett inn på suben.

Takk, var av med setet nå og er nesten med.. men hva er + og - av disse?

blå, rød, hvi/tbrun, blåpost-61162-0-62691400-1426624512_thumb.jpost-61162-0-80941200-1426624497_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fulgte med adapter. 
passa ikke helt, men klipte det til.

vedlig grei lyd i forhold til de orginale,  skulle selvfølgelig også montert en stk forsterker. men det kan man jo ta i ettertid 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....

skulle selvfølgelig også montert en stk forsterker. men det kan man jo ta i ettertid 

...

Ja, har lest på Bimmerfest der det er flere som mener at sub´ene under setene funker bra. At det blei mye forskjell bare og montere en monoblock forsterker. 

Det blir definitivt veldig mye bedre lyd om du bytter ut original forsterker med en skikkelig sak. Jeg tenker da ikke bare monoblokk for 8" men å drive alle elementene med en/flere forsterker(e) av kvalitet. Ble som natt og dag i min E91.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Jepp- Merket du mye forskjell me ny sub da ?

Betydelig bedre lyd, har også montert en stk forsterker I ettertid, og satt inn tweeters samt mellomstore forran og bak.

Ble en helt annen verden lyd messing inne I bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...