Chris572 Skrevet Mars 16, 2015 Share Skrevet Mars 16, 2015 Hei. Ble for en stund siden kræsjet i og bilen måtte på verksted. Fått tilbake bilen og har ikke Vært fornøyd... blir 3 gangen den skal på verksted dem uka her og er en ting jeg lurer spesielt på. Det sitter en list i gummi/plast imellom forr fangeren og sideskjerm. Det er da ett mellomrom mellom den "lista" og begge delene av karosseriet... syns det ser litt rart ut og lurer på om noen har Vært borti dette før ? Er det her noe jeg bare skal akseptere ser litt rart ut ? Sorry viss jeg ikke har forklart meg godt nokk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris572 Skrevet Mars 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2015 Skal også sies at han på verksted sa han fulgte linja til lykta for at det skulle se best mulig ut... men skal det ikke passe med lykta og sideskjerm en ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Mars 16, 2015 Share Skrevet Mars 16, 2015 Her sier et bilde mer en tusen ord. Og få også med hvilken modell det er i teksten. Tar utgang punkt i at det er en 1serie Da kan du jo finne et bilde på google og printe ut og si det skal se ut som det. https://www.google.no/search?q=bmw+135i&espv=2&biw=1366&bih=667&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=s2gHVdy4NJDhaMyygdgK&ved=0CBwQsAQ#imgdii=_ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå