christopher h Skrevet Mars 17, 2015 Share Skrevet Mars 17, 2015 I 60 km/t og oppover på turtall under 3 tusen kan jeg merkbart kjenne at den går over i en "nødmodus" fuel consumtion nålen står stille om jeg speeder mer. Jeg må trykke ned kick down. Eller sleppe speeden og speede ogjen for å få full kraft igjen. Er ingen varsel lys i dashbordet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Mars 17, 2015 Share Skrevet Mars 17, 2015 (endret) Hørtest litt ut som lavt dieseltrykk, men dette skal vel komme opp på diagnose? Ta ein diagnose du Kam - og veivsensor ? http://bimmers.no/topic/649865-bmw-e39-520i-mistet-plutselig-all-kraften/page-1 Endret Mars 17, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christopher h Skrevet Mars 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2015 Skal ta En diagnose. Har ikke konstant problem. Går som den skal ellers. Over 60 km/t begynner det. på lavt turtall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjoNik Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 fant du ut feilen på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå