Scream Skrevet April 25, 2015 Forfatter Share Skrevet April 25, 2015 Har i dag fått senket bilen foran, fått på spacere og sommerhjul foran.. Skulle starte bak og skulle ta med meg skift av nye klosser i samme slengen som endte opp i feilkode på håndbrekket da jeg ikke leste godt nok igjennom ting før jeg startet. Satser på å fullføre resten i morra så får jeg vaske og ta noen nye bilder når brekket er fikset og resten er på stell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scream Skrevet Mai 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2015 (endret) Etter at jeg skiftet bremser så fikk jeg rotet det til med håndbrekket. Det endte opp med feilkode og et brekk som ikke virket i noen dager.. Men etter litt googling osv så klarte jeg å fikse det med bmwhat appen og en ipad. Litt grå dag, men rakk å knipse et par bilder før det kom noen dråper. Endret Mai 16, 2015 av Scream Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 16, 2015 Share Skrevet Mai 16, 2015 Pen bil! Har ikke vurdert "vipp" på bakluka da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scream Skrevet Mai 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2015 Tenker du da på den lille spoileren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 19, 2015 Share Skrevet Mai 19, 2015 Tenker du da på den lille spoileren? Ja, mini spoiler, vinge, vipp eller ducktail Mange navn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scream Skrevet Mai 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2015 Vi får se hva som dukker opp etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Flott F10, gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scream Skrevet Februar 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2016 Her har det ikke skjedd stort pga total renovering av hus. Begynner å se en ende på det, så da kan man begynne å prioritere litt bil igjen Kjøpte meg et sett gs fighter 2 i sommer som jeg nå har solgt igjen samt nye sommer felger er handlet inn, som jeg er litt spent på. Har også kjøpt inn leppe som skal på og jakter litt andre småting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scream Skrevet September 8, 2016 Forfatter Share Skrevet September 8, 2016 Selges http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=82047656 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå